Trejnado en Danio

Valentin Ceretto Bergerat

to TEJO-Komitato
Kara Komitato,

Mi ŝatus informi vin pri trejnado baldaŭ organizota de DEJO (nia dana sekcio), TEJO kaj Konsilio de Eŭropo: ALT_HRE: Alternativa Aliro al Edukado pri Homaj Rajtoj.
Ĝi celas aktivulojn kiuj emas kaj spertiĝi pri aplikado de homaj rajtoj en junulara aktivado kaj edukado. Pluraj informoj troveblas ĉi tie, kandidatiĝo ĉi tie. (La partopreno estos sufiĉe malmultekosta ;)

Mi ŝatus peti niajn komitatanojn provi kontakti kaj partoprenigi taŭgajn aktivulojn en tiu trejnado, prioritate el Danio kaj proksimaj landoj (eble tiuj taŭgaj homoj estos kelkaj el vi mem kaj ankoraŭ ne konscias pri tio).
Tio certe utilos al la plifortigo de niaj sekcioj kaj aktivuloj :D

Ĝi okazos de la 26-a de oktobro ĝis la 2-a de novembro 2021 en Ry, Danio, ĝi okazos samtempe kaj samloke kiel KKPS, ĉiujara junulara evento. Kutime organizata de nia nederlanda sekcio (NEJ), ĝi ĉifoje estos la strebo de nia dana sekcio.
Eblos do kleriĝi kaj neformale esperantumi samtempe 🎊

Ne hezitu kontakti min kaze de bezono!

Trejneme,
Valentin Ceretto Bergerat
Estrarano pri Eksteraj Rilatoj

Tutmonda Esperantista Junulara Organizo (TEJO)

Valentin Ceretto Bergerat

to TEJO-Komitato
Saluton Komitato,

Rilate mian supran mesaĝon, mi informas ke tiuj kiuj maltrafis la limdaton de la supra alvoko (hieraŭ) povas penti dum tiu ĉi semajno ĉar la kandidatiĝa limdato estas plilongigita ĝis la 3-a de oktobro - alivorte, ĝis la baldaŭa dimanĉo.

La ŝlosilaj informoj restas samloke: ĝeneralaj informoj ĉi tie, kandidatiĝo ĉi tie.

Tiuj trejnado kaj KKPS estos unu el la unuaj ĉeestaj junularaj aranĝoj ekde tro longa tempo. Ne maltrafu la okazon ĉi-foje!🎉

Varbeme,
Valentin