Amerika Komisiono

Luĉjo :D

Sep 2, 2014, 7:53:24 PM9/2/14
to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton, karaj samideanoj!

Dum la lasta IJK en Fortalezo ni decidis starigi tutamerikan komisionon por TEJO kiu estos, laŭ niaj diskutoj, efika vojo por plifortigi la junan movadon tra la tuta kontinento. La plifortigado de KER ekster Eŭropo kaj la organizado de la Tutamerika Kongreso de Esperanto, kiu jam delonge ne okazas estas inter niaj plej gravaj celoj, ni jam eĉ havas la landon por okazigi ĝin. Tamen nuntempe ni havas gravan problemon. Ni sendis mesaĝon al ĉiuj landaj sekcioj tra la kontinento tuj post la Internacia Kongreso, antaŭ unu monato, kaj ĝis nun la respondoj alvenis nur el 3 landoj (Kubo, Peruo kaj Brazilo). Tial mi denove petas al vi ĉiuj, kiuj reprezentas landajn sekciojn ke vi kontaktu nin kaj aliĝu al niaj diskutoj.

Amike, kaj esperante...
Luĉjo

Esperanto Chile

Sep 8, 2014, 6:48:47 PM9/8/14
to tejo-a...@googlegroups.com
sendu mesaĝon al ch...@esperanto.cl por Ĉilio.

--
--
Vi ricevis tiun ĉi mesaĝon ĉar vi estas membro de la grupo: TEJO-AMERIKO".

--
salutas