Vian konfirmon en la oficiala

esperanto2202

to TEJO-AMERIKO
Karaj bv nun konfirmi kiam vi estu aliĝintaj al tiu malnova sed Oficiala. Koran dankon! Ni strebu por ekkomenci la laboron lunde! Amike
Ari

Ricardo Coutinho Rodrigues

to tejo-a...@googlegroups.com

Saluton al ĉiuj. Mi konfirmas mian ĉeeston.

El sep 1, 2015 2:15 AM, "esperanto2202" <espera...@gmail.com> escribió:
Karaj bv nun konfirmi kiam vi estu aliĝintaj al tiu malnova sed Oficiala. Koran dankon! Ni strebu por ekkomenci la laboron lunde! Amike
Ari

Vi ricevis tiun ĉi mesaĝon ĉar vi estas membro de la grupo: TEJO-AMERIKO".
Por sendi mesaĝon skribu al: tejo-a...@googlegroups.com
Por nuligi vian aliĝon, sendu retmesaĝon al:
tejo-ameriko...@googlegroups.com
Por pliaj eblecoj, vizitu la grupon ĉe:
http://groups.google.com.br/group/tejo-ameriko

Fernando Maia Jr.

to tejo-a...@googlegroups.com
Same, mi rekonfirmas. :) Dankon pro chio, Ari!

F.

Martin Schäffer

to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton,

ankaŭ mi konfirmas.

Martin Schäffer

Ariadna Garcìa Gutièrrez

to tejo-a...@googlegroups.com
Koran dankon karaj,kaj mi jam konfirmis,jejeje! Lunde ni ekkomencu bonvole mi petas ĉiujn! Tre amike
Ari

El Martes 1 de septiembre de 2015 19:45, esperanto2202 <espera...@gmail.com> escribió:

Karaj bv nun konfirmi kiam vi estu aliĝintaj al tiu malnova sed Oficiala. Koran dankon! Ni strebu por ekkomenci la laboron lunde! Amike
Ari

Miguel Sánchez

to TEJO-AMERIKO
Jen mi.

Miguel

Mario Serghio Rosales Donayre

to tejo-a...@googlegroups.com
saluton

mi konfirmas :)

Adrián Alejandro

to TEJO-AMERIKO
Saluton!

Kio estas "la Oficiala"? Mi ĵus aliĝis en ĉi tiun grupon.
Dankon!
Amike, Adrián

Adrián Alejandro

to TEJO-AMERIKO
Mi jam ricevis respondon, do mi konfirmas

Víctor Iván Sombra Argüelles

to tejo-a...@googlegroups.com
Mi ne bone komprenas, se mi legas cxi tiujn mesagxojn mi povas konfirmi? Se tiel estas mi konfirmas

Ariadna Garcìa Gutièrrez

to tejo-a...@googlegroups.com
Jes kara! Saluton,mi estas Ariadna, el Kubo. Nun mi okupiĝos pri Landa Agado ĉe TEJO. Ni ĵus sciis pri tiu jam kreita grupo por diskuti pri landa agado en Ameriko,tiel  ni ĉiuj decidis, (novaj aktivuloj) membri ĝin por daŭre puŝi la laboron en nia kontinentoj. Pro tio ni konfirmas nian membrecon kaj komencos la diskutojn venontlunde. Ankaŭ ni kontaktos esperantistojn kiujn jam de longe membris sed  ne multe aktivas nun. Vian nomon mi ne konis,do,estas plezuro koni vin kaj ekscii pri via preteco kunlabori. Tre amike kaj dankeme
Ari

Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "TEJO-AMERIKO" de Grupos de Google.
Para anular la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a tejo-ameriko...@googlegroups.com.

David Lopez-Rueda

to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton! Konfirmas ankau mi.

Javier

to tejo-a...@googlegroups.com

Saluton

Mi ankaux konfirmas kaj pretas labori por la amerika komisiono de TEJO… pluraj sxatus aktivi en tiu cxi diskutlisto. Mi invitos kelkajn. Estus dezirinde ke ne nur estu kubanoj kaj brazilanoj… ni agu kontinente!

Amike

Javier Ramos Nistal
jav...@esperanto.co.cu
cl...@frcuba.co.cu
(07) 640-4484 (of.)
(07) 692-0127 (h.)

5 843 9494 (p.)

6a Kongreso de KEA

Paroli fremdan lingvon estas rompi landlimon. Paroli multajn estas rompi plurajn. Paroli Esperanton estas voli rompi samtempe cxiujn. Affonso Romano de Sant'Anna

Mi país es el mundo y mi religión es hacer el bien. Thomas Paine

image001.png

Ana Ribeiro

to tejo-a...@googlegroups.com

​Mi same kiel Adrian ne scias kio estas "Oficiala"​

Ariadna Garcìa Gutièrrez

to tejo-a...@googlegroups.com
Dankon pro via konfirmo! kaj ne nur temas pri brazilanoj sed dankon pro via rimarko! Amike
Ari

Ariadna Garcìa Gutièrrez

to tejo-a...@googlegroups.com
Ana, saluton,mi esta sAri,el Kubo. Ni parolis pri "Oficiala" ĉar kadre de la 71a IJK en Wiesbaden, Germanio, ni decidis krei amerikan laborgrupon sen scii pri la ekzisto jam de 2008 de tiun ĉi. Do,ni decidis fermi la ĵus kreita kaj aliĝi ĉiuj al tiu , la "oficiala" kreita de Rodrigo Cyrino en 2008. Tre amike kaj dankeme ankaŭ pro via konfirmo salutas vin
Ari

Atilio Orellana Rojas

to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton!
Ankaw mi estas cxi tie.
Amike,
Atilio

Ariadna Garcìa Gutièrrez

to tejo-a...@googlegroups.com
Mi ĝojas kara Atilio,ni kunigu fortojn! Brakumon
Ari

Esperanto Chile

to tejo-a...@googlegroups.com
saluton, mi ĉeestas!!!

[...]