Re: [tejo-ker] Fwd: [MGCY-Post2015] Fwd: Latin American and Caribbean regional civil society capacity building workshop on post-2015 and HLPF, 4 May in Santiago, Chile

Fernando Maia Jr.

Apr 8, 2015, 1:02:38 PM4/8/15
to TEJO-KER, tejo-a...@googlegroups.com, Lucas Barbosa, Hector Campos, Juliana Evandro, Juna Esperantistaro Argentina, José Antonio Vergara, junasak...@googlegroups.com
Rafa, dankon pro la resendo! Mi audacas reresendi tion (kaj espereble mi ne faras malbone) ankau al la grupoj de niaj amerikaj komisionoj de UEA kaj TEJO kaj amerikaj Esperanto-reprezentantoj (chefe en Chilio), por komuna pritrakto au rereresendo :P al aliaj aktivuloj. :)

Estas bone ankau, ke speciale TEJO-Ameriko iel ekkomencu kunagi kun TEJO-KER.

Plej amike,
Fernando

Saluton karaj,

Mi resendas al vi tiun ĉi mesaĝon. Jen bona oportuno ekskluziva por latinamerikaj aktivuloj, do bona maniero plividebligi la agadon en nia regiono. Mi rekomendas al ĉiuj sudamerikaj membroj de tiu ĉi listo aliĝi. Plie, konsiderante ke la aranĝo okazos en Ĉilio., indas kontroli la eblecon partoprenigi ĉilian samideanon en la evento, eĉ se sen sponsorado, ĉar fakte la kostoj estus malaltaj.

Cetere, mi ankaŭ sendis tiun ĉi mesaĝon al UEA, ĉar la evento estas ne nur por gejunuloj. Ĉu eble Vergara povos reprezenti UEA en ĝi?

--------------------

Hey all,

It would be a good idea to put people forward for this.  It will be a great opportunity for our members in the LAC.  Be well everyone!

Chris
Apr 8, 2015, 1:17:50 PM4/8/15
to TEJO-KER, tejo-a...@googlegroups.com, Lucas Barbosa, Hector Campos, Juliana Evandro, José Antonio Vergara, junasak...@googlegroups.com
Rafa! Mi kune resendas do vian zorgan averton al la samaj adresatoj. :) Gravas ne alighi, sed kundiskuti la agadon. Same, interesataj kandidatoj devus unue sekvi la zorgan rettrejnadon de TEJO-KER, kiu estas pozitive maturiga por nia agado. Mi petas bv legi la suban mesaghon de Rafa:

"Gravas informi al KER antaŭ aliĝi, ĉar jam okazis en aliaj eventoj, ke homoj aliĝis kiel membroj de iu organizaĵo sen la scio de la organizaĵo mem, kaj tiaj faroj kaŭzas malbonan impreson.

Interesatoj kontakti Veronikan ("k...@tejo.org" <k...@tejo.org>) per la oficiala retadreso de KER.

Por informe: la estraro de UEA jam transdonis tiujn informojn al la Amerika Komisiono, kiu verŝajne klopodos trovi aliaj bonajn kandidatojn.

Amike,
Rafael"

- chefe al la latinamerikanoj adresataj: konsideru ekkunagi kun KER en nia kontineto. :) Tio certe gravos kaj fortigos nin chi tie. Kaj tio spegulas nian komunan celon fortigi nian kulturan intregrighon. Kiel dirite supre - ankau rettrejnu en KER por koni pli funde niajn celojm, movadon, organizon.

Kore,
Fernando

Leandro Silvestre

Jul 23, 2015, 8:12:21 AM7/23/15
to TEJO-AMERIKO, tejo...@googlegroups.com, lucas-bar...@hotmail.com, prezi...@esperanto.cl, julian...@gmail.com, j...@esperanto.org.ar, joseanton...@gmail.com, junasak...@googlegroups.com, fma...@gmail.com
Karegaj samideanoj,

Mi iom limakis pri ĉi tiu komisiono, sed kiel amerikano mi volegas kontribuii por ĝi, ĉar ne indas ke nur niaj eŭropaj amikoj kunordigu la movandon, akiru subvenciojn por ni kaj tiel plu, kaj ni amerikanoj ne helpos.

Mi jam parolis kun Sarah, Fernando kaj mi kredas ke kun Rafael pri planoj, kiujn mi havas. Sed antaŭ ol ĉio, ĉu vi bonvolus rakonti kiel estis la tiu evento en Ĉilio?