Kontaktado

Ariadna Garcìa Gutièrrez

Mar 2, 2016, 12:00:41 PM3/2/16
to TEJO-AMERIKO
Saluton karaj: Kion pri la esperanta junulara agado en la regiono? Mi invitas vin raporti pri via gxisnuna agado pere de tiu cxi grupo,estas interesa por esperantistoj scii kio okazas cxe vi,memoru pri tio. Krome tio helpas allogi fortojn kaj instigi aliulojn. Mi instigas vin fari tio fojfoje lauxeble. Memoru ke ankaux vi povas publikigi cxe la facebook pagxo Amerikaj Komisionoj UEA-TEJO aux sendi al mi la informojn por publikigo, same por la revuo Tejo Tutmonde,via kontribuo estas alte aprezata. Koran dankon pro via atento. Tre amike salutas vin
Ari

Sarah Monteiro

Mar 7, 2016, 9:11:48 PM3/7/16
to tejo-a...@googlegroups.com

Saluton, kara Ari kaj gekolegoj de TEJO Ameriko!

Mi, dum februaro, organizis kun Ricardo Dias Almeida kaj Ana Cristina da Silva du metiejojn de esperanto por spiritisma renkontiĝo EMEJE. Mi scias ke multaj samideanoj ĉefe el Brazilo ne ŝatas esperantajn temojn en religiajn aranĝojn, sed mi certas ke ni devas disvastigi nian belegan lingvon ĉie kie ni havas oportunecon. Nu, la infana metiejo estis speciale interesa, ĉar infanoj tre rapide lernas, ĉefe ludante. Ni pentris grandegan flagon kaj skribis belajn E-ajn vortojn ene de ĝi, kaj ĉiuj infanoj salutis partoprenantoj de la renkontiĝo esperante.
Ankaŭ la metiejo kun plenkreskuloj sukcese okazis, kaj ni prezentis teatraĵon de muziko Mi Memoras de Kajto, kaj poste ni tradukis ĝin al la portugala por ke ĉiuj komprenu pri kio temas. La partoprenantoj ankaŭ prezentis siajn opiniojn pri la metiejo kaj Esperanto al ĉiuj aliaj partoprenantoj de tiu renkontiĝo.

Mi sendas kelkajn fotojn, kaj esperas ke vi ŝatu.

Amike,
Sarah

De: "Sarah Monteiro" <sarin...@gmail.com>
Data: 07/03/2016 22:59
Assunto: Re: [TEJO-AMERIKO] Kontaktado
Para: <tejo-a...@googlegroups.com>

--
Vi ricevis tiun ĉi mesaĝon ĉar vi estas membro de la grupo: TEJO-AMERIKO".
Por sendi mesaĝon skribu al: tejo-a...@googlegroups.com

IMG_0651.JPG
IMG-20160210-WA0022.jpg
IMG-20160210-WA0014.jpg
IMG-20160210-WA0008.jpg
IMG_0662.JPG

Ariadna Garcìa Gutièrrez

Mar 8, 2016, 11:18:35 AM3/8/16
to tejo-a...@googlegroups.com
Kara Sarah: Koran dankon pro la informo, inspiriga ;)
Krome, ne pri tiu ĉi temo sed pri alia ankaŭ grava, mi bezonas de vi, esperanto -aktivulojn en Ameriko ricevi la plej fresajn informojn pri kontaktado, viaj adreso, telefonnumero via kaze ke vi estas komitatano de TEJO aŭ de la komitatano en via lando/sidejo de via LS. Ni celas ĝisdatigi ilin. Bonvolu kontribui al tiu ĉi tasko,estas vere grava. tre amike
Ari