unua kontakto

maritza

Sep 1, 2015, 2:45:39 AM9/1/15
to tejo-a...@googlegroups.com

Karaj geamikoj en tiu ĉi grupo,

Mi tre dankas al vi pro la invito partopreni en tiu ĉi grupo de TEJO-Ameriko.

Kiel eble vi scias jam de kelkaj jaroj ekzistas la Amerika Komisiono de UEA kiu klopodas arigi fortojn kaj okazigi agadojn por plifortigi nian movadon en la regiono kaj ankaŭ disvastigi ĝin kaj subteni la landajn asociojn, speciale, tiujn malfortajn kaj ankaŭ individuojn. Tamen, dum la lastaj jaroj nia komisiono lamis pri homfortoj, sen pensi pri la monrimedoj, do, ni bonvenigas vin al nia tuta pli vasta laborrupo.

Nia plej grava kaj konkreta celo nun esta la 9-TAKE okazonta venontjare en Kolombio. Mi invitas vin ankaŭ aliĝi al tiu ĉi  agado. Kaj pri la retejo de la komisiono estas aparta zorgo. (www.ameriko.org)

Do, kiel unua kontakto jen supraĵe kelkaj labordirektoj! Bonvenon kaj inviton al plua kunlaboro favore al nia amerika movado!

Amike

Maritza

Estu la ŝanĝo, kiun vi volas vidi en la mondo!“

                                                                              (M.Gándhí)

image001.png