Paralela Universo

Ana Ribeiro

to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton!

Mi kreas tiun fadenon por anonci la eventon "Paralela Universo", Libera Folio ĵus publikiĝis anoncon pri ĝi: http://www.liberafolio.org/2016/la-paralela-universo-trovigas-en-nord-ameriko . Se vi partoprenos, mi ankaŭ petas por skribi raporton poste la evento en tiu ĉi listo kaj uzi tiun malfermitan fadenon (mi partoprenos en tiu de San Fracisco).

Amike,
Ana

Ana Ribeiro

to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton,

Mi kreis ilon por kolekti raportojn: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdY6qBATJe1L5cb6S9TFd6k1BSrPyHYJ3jVu7Iob626WgjiEQ/viewform, se iu partoprenis ĉi tie, povas uzi la raportilon.

Mi ankaŭ volas skribi al TEJO tutmonde iun artikolon pri ĝi, ĉu vi kredas ke indas?

Amike,
Ana

Juliana Evandro

to tejo-a...@googlegroups.com

Certe indas skribi al TEJO Tutmonde kaj tio validas por ĉiuj kiuj eventuale partoprenas movadan okazaĵon.

Vi ricevis tiun ĉi mesaĝon ĉar vi estas membro de la grupo: TEJO-AMERIKO".
Por sendi mesaĝon skribu al: tejo-a...@googlegroups.com
Por nuligi vian aliĝon, sendu retmesaĝon al:
Por pliaj eblecoj, vizitu la grupon ĉe:
http://groups.google.com.br/group/tejo-ameriko
---
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "TEJO-AMERIKO" de Grupos de Google.