Plia kontaktado en nia kontinento

Ariadna Garcìa Gutièrrez

to tejo-amer...@googlegroups.com, tejo-a...@googlegroups.com
Saluton karaj: Post iom da monatoj mi ja spektas iom da silento de ni ĉiuj pri la agado en nia kontinento. Se ni volas iom pli puŝi ĝin antaŭen ni devas informi unu la alian pri kion ni faras kaj kion faras niaj aktivuloj tie! Krome ni bezonas ankaŭ informi Sarah Monteiro, komisiito pri Landa kaj Regiona Agado en Ameriko, tiel ni ĉiuj havos pli bonan bildon pri kiel kunagadi por nia regiono. Se vi daŭre emas bonvolu starigi debatojn pri la temo kaj eventuale ni havos konkretajn rezultojn. Mi antaŭdankas kaj tre amike salutas!
Ari

Ricardo Coutinho Rodrigues

to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton estimata Ariadna

Jes, vi pravas, pardonu nian silenton, fakte cxiuj okupigxas pri siaj propraj projektoj kaj problemoj kaj ofte forgesas ke la cetera mondo volas scii kion oni faras. Mi vojagxos sed dum la unuaj tagoj de januaro mi sendos informon kun detaloj de nia agado en Venezuelo.

Pri delegitoj, mi klarigos en tiu raporto.

Ricardo Coutinho
prezidanto de Venezuela Esperanto-Asocio

--
Vi ricevis tiun ĉi mesaĝon ĉar vi estas membro de la grupo: TEJO-AMERIKO".
Por sendi mesaĝon skribu al: tejo-a...@googlegroups.com

Venezuela Esperanto-Asocio
Asociación Venezolana de Esperanto
www.esperanto-venezuela.org
venesp...@cantv.net
venesp...@gmail.com
0058 212 6629224
0058 414 9016111

Esperanto Chile

to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton,
Jen mi aldonas broŝuron tre konata kies nomo estas "El Esperanto en tu bolsillo", kiun oni tradukis al la hispana el la franca versio. Ĉi tie estas la eldono, kiun ni faris por Ĉilio, kaj se vi interesiĝas, mi povas sendi la tekston en word-formato por ke vi metu lokajn adresojn. Ĝi povas esti uzata kiel propagandilon por hispanlingvanoj
Amike,
Hector CAMPOS GREZ
folleto.pdf

Sarah Monteiro

to TEJO-AMERIKO, tejo-amer...@googlegroups.com, arita_p...@yahoo.es
Saluton, karegaj geamikoj de Amerika Komisiono!

Ariadna sendis kelkajn demandojn al vi, kaj mi tre gxojas ke Venezuelo kaj Cxilio jam respondas nin!

Nu, ni volas fortigi la landan agadon en cxiuj landoj de Ameriko, kaj estas tre oportuna la demandon de Nikvo, kiu skribis la jenon:
"Kion, krom kongresoj, faras viajn landajn sekciojn?"

Mi ekrespondos nome de Brazila Esperanta Junulara Organizo (BEJO): Ni organizas NOVA-n, Novjara Arangxo, kiu okazos januare/2016 antaux Brazila Kongreso de Esperanto, ambaux en Manaus (Amazonio). Kaj ankaux ni organizas BEJO-Atasxeo, kiu estas konkurso kies premio estas vojagxo dum sesmonatoj al Euxropo por disvastigi Brazilan Movadon kaj lerni aferojn por plibonigi nian agadon cxi tie.

Kaj vi? Kio okazas en viaj landoj?

Amike,

Sarah Monteiro

Ricardo Coutinho Rodrigues

to tejo-a...@googlegroups.com

Saluton estimataj

Nia landa asocio faros en la urbo Merido la 1an Venezuelan Kongreson de Esperanto, ĝi okazos je la 26ª ĝis la 28ª de aŭgusto. Ni jam havas blogon pri tiu evento: http://esperantovenezuela.weebly.com/1a-vek-2016.html

En la pasinta decembro la vicprezidanto (Juan Miranda) kaj la kasistino (Blanca Elizabeth Miranda) de Venezuela Esperanto-Asocio rekontiĝis kun Reni Molina, esperantisto en Tovar (Ŝtato Merido) kaj la geedzoj Andrea kaj Isaac Santiago en Merido (ĉefurbo de la ŝtato Merido), kiuj rekontiĝoj por organizi kelkajn aspektojn de la 1a Venezuela Kongreso de Esperanto.

Novaj membroj de nia asocio:

Katerina Gómez, instruistino pri elektronika inĝenierado en la Universitato Simón Bolívar, en Baruto, Karakaso, ŝi estas kubino kaj loĝas tie ekde 20 jaroj.

Isaac Santiago, librotenisto, laboras en la Ŝtata Impostoinstituto (SENIAT), loĝas en la urbo Merido, estas ĉefdelegito pri la 1ª Kongreso Venezuela de Esperanto, tre aktiva en tiu urbo, kreito de la kurso de Esperanto en youtube (Esperanto Fácil).

Christian Ponisio, inĝeniero pri petrolo, loĝas en Maturino (ĉefurbo de la ŝtato Monagas), kelkaj monatoj ekkomencis lerni esperanton.

Atelieroj:

Atelieroj pri Esperanto, 11ª de oktobro 2015, 15ª de novembro 2015. En la unua partoprenis personoj de Barkisimeto, Mirando kaj Karakaso. En la dua partoprenis personoj de Mirando kaj Karakaso.

Demisioj:

Thairon Martínez (Spirajn Senpretend), li estis sekretario de nia asocio. Nuntempe li okupiĝas pri sia projekto Sona Sewi en la angla kaj hispana, kun kelkaj rimarkoj en esperanto. Tiu laboro ne kongruis kun la celoj de la Asocio kaj pretendis konvinki la asocianojn fokusigi siajn fortojn en lia projekto Sona Sewi, ĉar “la movado disfalas kaj oni devas konvinki  favore al nova esperantisto”, laŭ li la filozofio havas la rimedojn por renovigi la movadon.

Ramón Morales, li estis la grafikisto de Venezuela Stelo, li ne plu aperis en sia kurso en la urbo de Maturino, li ĉesigis sian amikecon en la retaj socioj al asocianoj kaj amikoj de nia asocio, li ne informis pri sia demisio, nur li ne plu repondis mensaĝojn.

[...]

Sarah Monteiro

to tejo-a...@googlegroups.com
Estimata Ricardo, saluton!

Dankon pri viaj informoj.

Vere ni povas rimarki ke la movado en Venezuelo kreskas eksponenciale! Tio vere gxojigas nin!

Amike,

Sarah Monteiro