Kongreso ankaŭ en Venezuelo

Martin Schäffer

to amerika-komisiono-de-uea, tejo-a...@googlegroups.com
Saluton,

ĵus mi legas, ke ankaŭ en Venezuelo oni planas kongreson. Ĝi estus en aŭgusto, do preskaŭ en la sama sezono kiel TAKE en Kolombio.

Amike salutas
Martin

Ricardo Coutinho Rodrigues

to tejo-a...@googlegroups.com

Jes, estimata Martin, ni planas fari landan kongreson dum aŭgusto. Ĝi  okazos en Merido. Fakte ni ne scias kiam okazos TAKE, eble, profitante la priksimecon kelkaj el la partoprenontoj de la Tutamerika Kongreso povus veni.

Ligilo por la Kongreso http://esperantovenezuela.weebly.com/1a-vek-2016.html

--
Vi ricevis tiun ĉi mesaĝon ĉar vi estas membro de la grupo: TEJO-AMERIKO".
Por sendi mesaĝon skribu al: tejo-a...@googlegroups.com

Fernando Maia Jr.

to tejo-a...@googlegroups.com
Sukceson, Ricardo!

Martin, chu estas iu laborgrupa diskutlisto pri TAKE?

Amike,
F.

Martin Schäffer

to tejo-a...@googlegroups.com, amerika-komisiono-de-uea
Fernando, laŭ mia scio neniu ĝis nun fondis iun specialan laborgrupon TAKE. La organizado devus okazi pere de Amerika Komisiono de UEA kaj TEJO.
Amike salutas
Martin.

maritza

to tejo-a...@googlegroups.com

Kara Fernando,

Pri via demando mi povas diri ke neniam oni kreis tian grupon aŭ apartan diskutliston pri TAKE. Tradicie post decido pri la kongresa lando, la koncerna landa asocio mem kreas sian laborgrupon kiu ĉiam en kunordigo kun la Amerika Komisiono preparis ĉion surloke, nuntempe estis kreita de Humberto iun grupon en facebook, sed mi ne trovas ĝin aktiva, do, pere de nia komionano kolombia Juan Sebastián kiu estas en la landa asocio, ni estas informitaj kaj samtempe ni informas ilin pri niaj interesoj kiel komisiono, kvankam ĉi-kaze ne estas tiel regula kontakto kiel mi ŝatus, tamen, la aferoj evoluas kaj jam estis ankaŭ oficiale prezentita al UEA-estraro la petilon por AMO-seminario.

Ankaŭ Juliana restas atenta kaj kunlaboras pri tiu ĉi temo, kaj aparte pri retpaĝo por TAKE, do, mi esperas ke ili konfirmu la sidejon kaj eble iuj aliaj informindaj aspektoj, tiel ke ni povu pli vigle disvastigi  la kongreson.

Anticipan dankon pro eblaj sugestoj kaj kunlaboremo,

Amike

Maritza

Ana Ribeiro

to tejo-a...@googlegroups.com, amerika-komisiono-de-uea
Mi sugestas ke vi eniru en grupo de esperanto en Kolombio (https://www.facebook.com/groups/10150141431210002/?fref=nf), ili ankaŭ diskutas lokan agadon tie.

Bonŝancon kaj laboradon al samideanoj de Kolombio kaj Venezuelo.

maritza

to tejo-a...@googlegroups.com

Jes, en facebook ili kreis grupon kaj ili ankaŭ aldonis protokolon verŝajne en la vikio, sed mi lastatempe ne rekontrolis en la grupo, ni provu ankaŭ partopreni en tiu kreita grupo flanke de Humberto Mayorquin.

Amike

Maritza