TAKE kaj Nordamerika Kongreso

Ana Ribeiro

Jul 9, 2016, 7:11:37 PM7/9/16
to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton homoj!

Facebook rememoris al mi ke dum tiu ĉi semajno okazus du gravaj kongresoj al Ameriko: TAKE kaj Nordamerika Kongreso. Mi ŝatus scii kio okazas en ili: pri Nordamerika Kongreso, mi vidis kelkajn fotojn de kelkaj amikoj en Miami (se oni volus skribi raporton pri la kongreso, estus interesa)... Sed pri TAKE, mi vidis nenion! Mi ŝatus scii: ĉu TAKE vere okazas?

Amike,
Ana

Sarah Monteiro

Jul 9, 2016, 8:56:26 PM7/9/16
to tejo-a...@googlegroups.com

Saluton, Ana!

Mi ankoraŭ ne renkontis esperantistojn en Bogota, sed ili jam sendis mesaĝon al mi por renkonti ilin kaj partopreni TAKE-n.

Mi informos pli poste.

Amike,
Sarah

--
Vi ricevis tiun ĉi mesaĝon ĉar vi estas membro de la grupo: TEJO-AMERIKO".
Por sendi mesaĝon skribu al: tejo-a...@googlegroups.com

Martin Schäffer

Jul 10, 2016, 3:56:16 AM7/10/16
to TEJO-AMERIKO
Sarah, dankon pro la informo. Bedaŭrinde la organizado de la kongreso estis iom manko-hava. Mi tamen ĝojas, ke la kongreso okazas kaj mi ĝojus se vi poste iomete povus raporti kun fotoj.
Amike salutas
Martin

Sarah Monteiro

Aug 22, 2016, 7:56:27 AM8/22/16
to tejo-a...@googlegroups.com, Lucas Barbosa
Saluton, karaj!

Mi pardonpetas la prokraston rakonti al vi iomete pri mia vojagxo al Peruo kaj al Kolombio.

En Peruo mi kaj Miguel Sánchez (esperantisto el Peruo, kiu logxas en Brazilo) restis el 25-a de junio gxis 9a de julio 2016, kaj dum tiu tempo ni provis multfoje renkonti kun Esperanto grupo el Lima sed ne sukcesis. Malgraux tio, ni tre plezure promenis kun amikino kiu estas komencantino kaj partoprenis kelkajn renkontojn de la grupo. Mi konas sxin el Brazilo, kiam sxi partoprenis renkontigxon el BEJO kiu estas NOVA (Novjara Arangxo). Sxi rakontis al ni ke la grupo tre malofte renkontas kaj delonge tio ne plu okazas.

En Kolombio, ni programis resti en Bogotá nur dum tri nesekvaj tagoj. Ni sukcesis renkonti Sro. Humberto Mayorquín kaj Sro. Luis Jorge Santos Morales por vespermanĝi en domo de Sro. Humberto. Ni lernis tre multe pri historio de Esperanta movado en Kolombio kaj diskutis pri defio esperantigi Amerikon.

Jen foto de nia renkonto en Bogotá. Ni fine ne sukcesis partopreni TAKE-n. Kiel vi scias, la kongreso ne estis bone disvastigita, do, ni timis iri al Bogotá kaj resti dum semajno sen esperantajxojn por fari, do ni sxangxis planon.

Amike,

Sarah

Em 09/07/2016 18:11, "Ana Ribeiro" <aninhacos...@gmail.com> escreveu:
[...]

IMG_1403.JPG

Ana Ribeiro

Aug 22, 2016, 3:14:26 PM8/22/16
to tejo-a...@googlegroups.com, Lucas Barbosa
Saluton,

Dankon Sarah por via ĉarma raporto. Estas bedaŭrinda afero ke TAKE ne vere okazis ĉi jare. Ĉu jam estas planoj por la venonta eldono? Eble ni povas lerni de la eraroj de tiu ĉi.

Amike,
Ana

Sarah Monteiro

Aug 22, 2016, 4:44:20 PM8/22/16
to tejo-a...@googlegroups.com

Ana,

TAKE okazis. Sed tre malmulte da homoj partoprenis. Mi ne scias kiom da, ĉar Sro Humberto Mayorquín ne rakontis ĉion al ni dum ni vizitis lin. Mi imagis ke li faris raporton al UEA.

Ni devas lerni tre multe pri tiu renkontiĝo. Unue pri retpaĝo! Ĝi povas esti simpla sed devas esti klara kaj kun aliĝilo ene, aŭ homoj ne fidos ke Kongreso vere okazos. ;)

Amike,
Sarah

Martin Schäffer

Aug 22, 2016, 5:11:17 PM8/22/16
to TEJO-AMERIKO
Saluton,

mi pensas, ke TAKE tute ne okazis. Ne estas iu ajn pruvo, ke estis iu ajn kongres-partoprenantoj, kiu venis el eksterlando, ne estis retpaĝo, ne informado kaj, kaj, kaj..... Neniel eblas nomi tion TAKE-kongreso.

Amike salutas
Martin Schäffer

Ana Ribeiro

Aug 22, 2016, 6:04:39 PM8/22/16
to tejo-a...@googlegroups.com
Saluton,

Mi aŭdis dum UK ke "partoprenis" nur 6 homoj en TAKE laŭ la raporto aŭ io simila alvenita en UEA, inter ili vi kaj Miguel ŝajne (se Humberto volas klarigi, eble aldonindas lin en tiu fadeno, mi ne havas lian retpoŝtadreson).  Do tio kion vi raportas, ŝajne estis TAKE, do ni ne povas diri ke ĝi fakte okazis, bedaŭrinde.

Amike,
Ana

Sarah Monteiro

Aug 22, 2016, 8:36:11 PM8/22/16
to tejo-a...@googlegroups.com

Mi aparte demandos al li, Ana. Per Whatsapp mi povas klarigi kialojn.