Re: Kiu estas la administrantoj?

Martin Schäffer

to miguel....@gmail.com, tejo-amer...@googlegroups.com, Fernando Maia Jr., tejo-a...@googlegroups.com, amerika-komisiono-de-uea
Saluton,

mi estas Martin Schäffer, Ghenerala Sekretario de UEA. La grupo kreighis en 2008, sed poste apenau uzighis. Ankau ekzistas Facebook Grupo pri TEJO-Agado en Ameriko, sed ankau pri ghi mi lasttempe ne audis.

Posedanto de la grupo estas: ofi...@tejo.org, Hod
Moderatoroj: Ariadna, Luĉjo, mi, Michael Boris Mandirola

Kiuj homoj estas en la nova TEJO-komisiono. Problemo estas ke ofte nek la UEA-komisiono, nek la TEJO-komisiono estas speciale aktiva. Plej bone la komisonoj agu kune, speciale pro la venonta TAKE-kongreso en Kolomibio.

Amike salutas
Martin

Saluton!

Dum la lasta IJK, la kunsido de Amerika komisiono kreis la grupon:

https://groups.google.com/forum/#!forum/amerika-komisiono-tejo

Tiu sen scii ke jam ekzistis tiun grupon. Bonvole informu kiuj estas la administrantoj. Por kromaj informoj bonvole kontaktu Fernando Maia aux Ariadna Garcia.

Elkore

Miguel Sánchez

Ariadna Garcìa Gutièrrez

to tejo-a...@googlegroups.com, miguel....@gmail.com, tejo-amer...@googlegroups.com, Fernando Maia Jr., amerika-komisiono-de-uea
Jes,tion ni celas. Dankon al ambaŭ pro ĉiuj informoj. La facebook-paĝo funkcias,mi iom aktualigas sed ne ĉiutage, ne eblas krome ĉar mi ne havas vere interesajn informojn por ĉiutage enmeti. Mi bonvenigas ĉiujn kaj  kiel ĉiam ekde ĝia kreado, kundividi informojn kaj pri viaj LS, landa agado aŭ pri la kontinento rilate lingvojn, komunikadon aŭ plej diversen, kaj enmeti en la retpaĝo,tio estus interesa por ni ĉiuj.
Rilate al la retgrupoj, ni daŭre uzos tiun jam kreitan, ne decas havi duobligitan grupon,krome la antaŭaj havas pli da membroj. Miguel klopodas inviti ĉiujn kiujn ne apartenas al la malnova kaj poste fermi la novan. Koran dankon pro viaj reagoj kaj kontaktu nin se vi emas. Tre amike
Ari

Vi ricevis tiun ĉi mesaĝon ĉar vi estas membro de la grupo: TEJO-AMERIKO".
Por sendi mesaĝon skribu al: tejo-a...@googlegroups.com
Por nuligi vian aliĝon, sendu retmesaĝon al:
tejo-ameriko...@googlegroups.com
Por pliaj eblecoj, vizitu la grupon ĉe:
http://groups.google.com.br/group/tejo-ameriko

Juliana Evandro

to amerika-komi...@yahoogroups.com, miguel....@gmail.com, tejo-amer...@googlegroups.com, Fernando Maia Jr., tejo-a...@googlegroups.com
Lausxajne, Amerika komisiono de TEJO kaj de UEA dauxre havas la samajn malfacilajxojn aktivigxi. Mia flanke, ekzemple, malfacilas havi respondon de la respondeculoj pri la landaj sekcioj en sudameriko. Mi ne scias pri aliaj kialoj, sed venas la Tutamerika kongreso kaj nepras ke ni kunigu fortojn por organizi sukcesplenan kongreson por la Amerika kontineto.
Mi apogas ke ni kunigu la grupojn, simple cxar malkune ni ne multe sukcesis gxis nun.

Plej amike,
Juliana

Posted by: =?UTF-8?Q?Martin_Sch=C3=A4ffer?= <esper...@gmail.com>
Por malalighi, sendu mesaghon al: