Estrena "Desitjar en un país sense vent" (que cadascú en faci difusió!)

0 views
Skip to first unread message

Mireia Valles Renom

unread,
Apr 3, 2012, 1:20:34 PM4/3/12
to



Hola gent!

 

El proper dijous 26 d’abril fem la presentació de la nostra cia

 

Imágenes integradas 1 

 

i estrenem el nostre primer espectacle!

 

 

Desitjar viure en un país sense vent

 

a la sala La Planeta de Girona

 

els dies 26, 27 i 28 d’abril


a les 21h.

 

 Imágenes integradas 2

 

Sinopsi

 

Nou milions seixanta-cinc mil quilòmetres quadrats de sorra i pedres. Un tot terreny encastat contra l’únic arbre en trenta quilòmetres a la rodona. Tres personatges perduts enmig del desert i una possibilitat de sortir-ne poc probable. Aquest és el desencadenant inicial de Desitjar viure en un país sense vent, en el que la situació límit que viuen els personatges els portarà a fer un viatge iniciàtic a través del seu propi univers interior, ple de dubtes i desitjos amagats. A mesura que deambulen per les dunes, s’obre una dimensió onírica, diferent de l’habitual, en la que els personatges experimenten transformacions i encontres surrealistes.

 

 

Direcció: Sílvia Escuder

 

Autor i ajudant de direcció: Ferran Joanmiquel Pla

 

Intèrprets: Mireia Vallès, Isidre Hernández, Joffre Huguet i Aniol Fusté

 

Il·luminació: Pere Capell

 
 
 

 Reserva d'entrades en qualsevol d'aquestes taquilles:

HORARI

Auditori Palau de Congressos de Girona
De dimarts a divendres, de 12 a 14 h
Teatre Municipal de Girona
De dimarts a divendres de 13 a 17 h
Teatre de Salt
De dimarts a divendres de 20 a 21 h
Sala La Planeta
Una hora abans de l'espectacle

12 €

(6 € amb el carnet d'El Galliner/AGT)

 

Us hi esperem!!




 


desierto.jpg
logo mirador.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages