Hola gent!
El proper dijous 26 d’abril fem la presentació de la nostra cia
![]()
i estrenem el nostre primer espectacle!
Desitjar viure en un país sense vent
a la sala La Planeta de Girona
els dies 26, 27 i 28 d’abril
a les 21h.
Sinopsi
Nou milions seixanta-cinc mil quilòmetres quadrats de sorra i pedres. Un tot terreny encastat contra l’únic arbre en trenta quilòmetres a la rodona. Tres personatges perduts enmig del desert i una possibilitat de sortir-ne poc probable. Aquest és el desencadenant inicial de Desitjar viure en un país sense vent, en el que la situació límit que viuen els personatges els portarà a fer un viatge iniciàtic a través del seu propi univers interior, ple de dubtes i desitjos amagats. A mesura que deambulen per les dunes, s’obre una dimensió onírica, diferent de l’habitual, en la que els personatges experimenten transformacions i encontres surrealistes.
Direcció: Sílvia Escuder
Autor i ajudant de direcció: Ferran Joanmiquel Pla
Intèrprets: Mireia Vallès, Isidre Hernández, Joffre Huguet i Aniol Fusté
Il·luminació: Pere Capell
HORARI
Auditori Palau de Congressos de Girona
De dimarts a divendres, de 12 a 14 h
Teatre Municipal de Girona
De dimarts a divendres de 13 a 17 h
Teatre de Salt
De dimarts a divendres de 20 a 21 h
Sala La Planeta
Una hora abans de l'espectacle
12 €
(6 € amb el carnet d'El Galliner/AGT)
Us hi esperem!!