Fotografies! :)

0 views
Skip to first unread message

Núria Ponsatí i Cornellà

unread,
Jun 20, 2010, 6:53:32 PM6/20/10
to teatre-...@googlegroups.com
Hola artistes!

Com esteu? Aprofitant que una meva amiga va tirar fotografies de l'obra us n'envio unes quantes perquè pugueu veure la patxoca que vam fer! :) Properament crearé una carpeta al Facebook i penjaré les millors! (per poder-les enviar les he hagut de reduir i han perdut força qualitat...) Per cert, el meu xicot va gravar tota l'obra, de seguida que la tingui miraré si la puc penjar en algun programa d'internet perquè tots la puguem gaudir.

Al llarg d'aquest curs hem viscut moments inoblidables, hem compartit bocins del nostre temps, hem rigut, hem cantat, hem après i hem entaulat una bona amistat. En Carles Sabater cantava, en una cançó de Sau, que tard o d'hora tot s'acaba... espero que l'acabament d'aquest curs ens obri noves portes que ens permetin retrobar-nos ben aviat.


Una abraçada ben forta,

Núria Ponsatí i Cornellà


Dime cómo viajas y te diré qué famoso eres ¿Cuál es tu estilo, chic y deslumbrante o mundano y familiar? Descubre quién eres viajando.
Bàsic B (1).JPG
Bàsic B (10).JPG
Bàsic B (11).JPG
Bàsic B (12).JPG
Bàsic B (13).JPG
Bàsic B (14).JPG
Bàsic B (15).JPG
Bàsic B (16).JPG
Bàsic B (17).JPG
Bàsic B (18).JPG
Bàsic B (19).JPG
Bàsic B (2).JPG
Bàsic B (20).JPG
Bàsic B (21).JPG
Bàsic B (3).JPG
Bàsic B (4).JPG
Bàsic B (5).JPG
Bàsic B (6).JPG
Bàsic B (7).JPG
Bàsic B (8).JPG
Bàsic B (9).JPG

Núria Ponsatí i Cornellà

unread,
Jun 20, 2010, 7:08:37 PM6/20/10
to teatre-...@googlegroups.com
Hola artistes!

Com esteu? Aprofitant que una meva amiga va tirar fotografies de l'obra us n'envio unes quantes perquè pugueu veure la patxoca que vam fer! :)


Properament crearé una carpeta al Facebook i penjaré les millors! (per poder-les enviar les he hagut de reduir i han perdut força qualitat...) Per cert, el meu xicot va gravar tota l'obra, de seguida que la tingui miraré si la puc penjar en algun programa d'internet perquè tots la puguem gaudir.

Al llarg d'aquest curs hem viscut moments inoblidables, hem compartit bocins del nostre temps, hem rigut, hem cantat, hem après i hem entaulat una bona amistat. En Carles Sabater cantava, en una cançó de Sau, que tard o d'hora tot s'acaba... espero que l'acabament d'aquest curs ens obri noves portes que ens permetin retrobar-nos ben aviat.


Una abraçada ben forta,

Núria Ponsatí i Cornellà

Del Lado Oscuro de Internet protegerte puedes. ¡Entra ya en www.ayudartepodria.com!
Bàsic B (1).JPG
Bàsic B (10).JPG
Bàsic B (11).JPG
Bàsic B (12).JPG
Bàsic B (13).JPG
Bàsic B (14).JPG
Bàsic B (15).JPG
Bàsic B (16).JPG
Bàsic B (17).JPG
Bàsic B (18).JPG
Bàsic B (19).JPG
Bàsic B (2).JPG
Bàsic B (20).JPG
Bàsic B (21).JPG
Bàsic B (3).JPG
Bàsic B (4).JPG
Bàsic B (5).JPG
Bàsic B (6).JPG
Bàsic B (7).JPG
Bàsic B (8).JPG
Bàsic B (9).JPG
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages