Hola artistes!
Com esteu? Aprofitant que una meva amiga va tirar fotografies de l'obra us n'envio unes quantes perquè pugueu veure la
patxoca que vam fer! :)
Properament crearé una carpeta al Facebook i
penjaré les millors! (per poder-les enviar les he hagut de reduir i han perdut força qualitat...) Per cert, el meu xicot va gravar tota l'obra, de seguida que la tingui miraré si la puc
penjar en algun programa d'internet perquè tots la puguem gaudir.
Al llarg d'aquest curs hem viscut moments
inoblidables, hem compartit bocins del nostre temps, hem rigut, hem
cantat, hem après i hem entaulat una bona amistat. En Carles Sabater
cantava, en una cançó de Sau, que
tard o d'hora tot s'acaba... espero
que l'acabament d'aquest curs ens obri noves portes que ens permetin
retrobar-nos ben aviat.
Una abraçada ben forta,
Núria
Ponsatí i Cornellà