You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Hola a tothom!!
Us volem comunicar amb molta il·lusió que després d'uns quants mesos de creació i de feina us presentem el nou espectacle ANIMALADES!! Un espectacle amb moltes cançons i imatges per als més menuts (1-4 anys). Si teniu mainada d'aquesta edat i els voleu veure gaudir us esperem a l'estrena!! Veniu amb amics, avis, cosins... Només 5€ i a passar-s'ho bé!
You do not have permission to delete messages in this group
Copy link
Report message
Show original message
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
ENCARA NO US HO HEU APUNTAT A L'AGENDA!!!!!!!!!!!! SI TENIU PEQUES (FILLS, NEVOTS, NÉTS, AMICS, VEÏNS...) O SIMPLEMENT VOLEU DONAR-NOS SUPORT MORAL I UN COP DE MÀ A TAQUILLATGE, VENIU!!! NO HO DUBTEU L'ESPECTACLE ÉS PER PETITS, PERÒ ELS GRANS TAMBÉ GAUDIREU AQUEST DIUMENGE US ESPEREM AMB MOLTA IL·LU A LA PLANETA Mireia
Hola a tothom!!
Us volem comunicar amb molta il·lusió que després d'un temps de creació i de feina us presentem el nou espectacle ANIMALADES!! Un espectacle amb moltes cançons i imatges per als més menuts (1-5 anys).
Si teniu mainada d'aquesta edat i els voleu veure gaudir us esperem a l'estrena!!
Aquí teniu adjunt un cartell amb tota la informació de dia, lloc i hora
Si sabeu d'amics, veïns, germans,cosins... que tenen fills d'aquesta edat, siusplau, passeu-los la informació