Hola a tots i totes!!
Em sap greu no haver-vos pogut comunicar que el dilluns ens van citar a La PLaneta per a fer llums i vaig haver de demanar que em substituissin. Espero que anés bé!!
En tot cas recordar-vos que diumenge, dia 30, a les 10h quedem a la porta d'entrada de darrera el Galli, La porta per on marxem sempre! Farem un intensiu de guais i després qui s'apunti anirem a dinar i decidim si tenim ganes d econtinuar una mica mes a la tarda, Us sembla?
No sé si etsaria bé reservar alguna taula a un lloc baratillo però en tot cas deixo que això ho organitzeu vosaltres que sou mooolt trempats
Mamma mia, que no ens passi res!!
salut
Mireia
Los cochazos de los famosos
Patrick Dempsey, Tom Cruise o Michael Douglas presumen de automóvil