YÜKSEK LİSANS TEZİ YARDIM TALEBİ

Gizem Nur Sağlık

to tcyov-duyuru
Karabük Üniversitesi/ Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Sosyal Hizmet ABD tez dönemi öğrencisi Gizem Nur SAĞLIK olarak size ulaşıyorum. Yürütmekte olduğum tez çalışmamda ''çalışan sosyal hizmet uzmanlarının'' desteğine ihtiyaç duyuyorum. Pandemi sürecinde katılımcı bulmakta zorlanıyorum. Sizinle paylaşacağım yüksek lisans anketimi doldurarak ve/veya çalışan sosyal hizmet uzmanları ile paylaşarak destek olabilirseniz çok sevinirim.

Bahsi geçen tez çalışmasına ilişkin anket linki: YÜKSEK LİSANS TEZ ANKETİ LİNKİ

Saygılarımla,
Gizem Nur SAĞLIK