TUBİTAK Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Çağrısı

TCYOV

to tcyov-...@googlegroups.com

İlgilenenlere Duyurulur!

Tubitak tarafından açılan çağrının detaylarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.!

www.tubitak.gov.tr/4004

4005 Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Çağrısı Açıldı!

Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Çağrısı, öğretmenlere; öğrencilerde ve toplumda bilime ve bilimsel konulara ilişkin olumlu tutum geliştirilmesi amacıyla, kendi branşlarına ve genel olarak öğretmenlik mesleğine özgü yenilikçi yaklaşım, strateji, yöntem ve tekniklerin etkileşimli olarak kazandırılmasını amaçlar.

Program başvuru şartları ve ayrıntılı bilgi için tıklayınız:www.tubitak.gov.tr/4005

4007 Bilim Şenlikleri Destekleme Programı Çağrısı Açıldı!

4007 Bilim Şenliği Destekleme Programı, bilim iletişiminin sağlanması, bilimsel bilginin geniş toplum kitlelerine ulaştırılması ve bilim-teknoloji arasındaki etkileşimin kavratılması için sergi, sahne şovları, gösteri, atölye/laboratuvar çalışmaları, tematik bilim oyunları, yarışmalar, söyleşiler vb. etkinlikler yoluyla katılımcıların temel bilimsel olguları fark etmelerinin sağlanması, merak duygularının, araştırma, sorgulama ve öğrenme isteklerinin tetiklenmesini amaçlar.

Doğa, bilim ve teknolojiyle ilgili konularda farkındalık yaratmayı, bilimsel bilgiyi topluma eğlenceli ve anlaşılır bir şekilde kavratmayı ve toplumun her kesiminden ve her yaş grubundan kitlelerin katılımını sağlamayı amaçlayan ve açık ve/veya kapalı mekanlarda, bilimsel içerik, konu, kavram ve süreçleri daha çok etkileşimli uygulamalarla belirli bir program dahilinde sunan etkinlikler bu çağrı kapsamındadır.

      Belediyeler (Büyükşehir, İl ve İlçe) ile Diğer Kamu Kurum ve Kuruluşları başvuru yapabilir.

      TÜBİTAK tarafından desteklenen Bilim Şenlikleri Destekleme Programında proje yürütücüsü olmanın koşulu; en az lisans derecesine sahip olmak ve Projenin Yürütüldüğü Kurum/Kuruluşta tam zamanlı personel kadrosunda bulunmaktır.

Program başvuru şartları ve ayrıntılı bilgi için tıklayınız:www.tubitak.gov.tr/4007