Rekrutacja IT bez ściemy

Tom Bujok

to Tom Bujok
Cześć,

Jestem Java developerem i tak jak większość z Was, otrzymuję wiele ofert pracy i zapytań od rekruterów, które często bardzo mnie irytują.

Po przeczytaniu oferty właściwie nic nie wiem o stanowisku, które ktoś mi proponuje i by uzyskać szczegóły muszę tracić czas na kontakt z rekruterem/wysyłanie aplikacji itd.
Miałem już dość : poszukiwanych "młodych i dynamicznych osób", firm które są "liderem rynku telekomunikacyjnego", projektów z wymaganiami "Java / CSS / SQL" oraz "bogatych pakietów socjalnych"

Od pewnego czasu chodził mi po głowie pomysł wprowadzenie nowych standardów do rekrutacji IT.
Rozmawiałem z wieloma deweloperami, śledziłem listy dyskusyjne na temat rekrutacji i tak "po godzinach" powstał portal: https://nofluffjobs.com

No Fluff Jobs zawiera wyłącznie ogłoszenia IT, które są przejrzyste, porównywalne między sobą i przedstawiają mnóstwo szczegółów o projekcie, warunkach pracy, firmie itd, a także widełki płacowe. Na umieszczenie ogłoszenia na No Fluff Jobs decydują się tylko otwarte firmy, które nie mają nic do ukrycia i podpisują się pod ideą przejrzystości i otwartości w rekrutacji - dla takich firm warto pracować!
Jak dotąd feedback jest znakomity, wiele firm zdecydowało się już ogłosić

Jako ze stale ulepszam portal to chciałem Was zapytać o uwagi / sugestie. Będę wdzięczny za wszelkie komentarze.

Pozdrowienia
Tomek Bujok

--
No Fluff Jobs

Bernard Łabno

to tarno...@googlegroups.com
Korzystając z okazji,

Szukamy Seniora JEE do naszego tarnowskiego zespołu:

Bernard Łabno
phone: +48 883 651 703
phone: +44 2476 98 0480

e-mail: bernar...@itcrowd.pl
skype: blabno

IT
Crowd Sp. z o.o.
Zlota 7 / 18
00-019 Warsaw
Poland

www.itcrowd.pl

--
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Tarnow Java User Group” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na tarnow-jug+...@googlegroups.com.