Losowanie darmowych biletow Devoxx Poland

Grzegorz Duda

to jug-tro...@googlegroups.com, lodz...@googlegroups.com, polish-java...@googlegroups.com, siles...@googlegroups.com, szczec...@googlegroups.com, tarno...@googlegroups.com, warsza...@googlegroups.com, wrocl...@googlegroups.com, jug-poznan, opol...@googlegroups.com
Hej,

Jako, że biletów na Devoxx Polska zostało mniej niż 20% i pewnie za ok. 3 tygodnie już nie będzie biletów, mam nadzieję, że nie zostanie ten email potraktowany jak "reklama komercyjnego wydarzenia".

Od 2 kwietnia można zgłaszać swój udział w losowaniu darmowych biletów dla członków JUGów. Do tej pory z Polski widać zgłoszenia głównie z Lublina i Torunia, więc pozwoliłem sobie napisać bezpośrednio na grupy JUGów. Zakładam, że informacja nie dotarła do Was, a pewnie wielu z Was chciałoby spróbować szczęscia...

Zgłoszenia tylko do 30 kwietnia.

Pozdrawiam,
Grzegorz Duda (http://www.dworld.pl/page/show/Grzegorz_Duda/)

Devoxx Poland (http://devoxx.pl)