Agri-sc Toprak düzenleyici

5 views
Skip to first unread message

HACI MURAT BERKSOY

unread,
Jan 24, 2009, 8:31:35 AM1/24/09
to agro...@googlegroups.com, zeyti...@googlegroups.com, tar...@yahoogroups.com, tarim_bil...@googlegroups.com, tari...@googlegroups.com, tarimsalyap...@googlegroups.com, bagc...@googlegroups.com, bahce...@googlegroups.com
NEDEN AGRİ-SC?PDF Yazdır e-Posta
Administrator tarafından yazıldı   
Cumartesi, 24 Ocak 2009 14:58

NEDEN AGRİ-SC?


Bilindiği üzere topraklarda pulluk tabanı olarak ta geçen çeşitli sebeplerle toprağın işlenebilen 30-50 cm'lik kısmının altında oluşan, suyun ve bitki köklerinin aşağı hareketini zorlaştıran bir tabaka var. Bu tabaka nedeniyle bitki kökleri aşağılara doğru hareket edemez. Sonuç olarakta bitki gelişimi azalır. Bunun verim açısından ortaya çıkardığı azalmalar sonucu gelir kayıpları yanında gelir. İşte AGRİ-SC isimli ürün bu noktada devreye girer ve toprağın problemini ortadan kaldırır. Toprak Düzenleyici olarak ruhsatlıdır.

Son Güncelleme: Cumartesi, 24 Ocak 2009 15:06
Devamını oku...
 


--
HACI MURAT BERKSOY

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages