Materyal Gönder, Kitaplarımızdan Al: Materyal Gönderme Kampanyası

Gökhan Erenoğlu

İGEDER'den; MATERYAL YÜKLEYENE HEDİYE KİTAP !

Materyal Gönderme Kampanyası

Kampanya Ayrıntıları;

1. 30 Haziran tarihine kadar herhangi bir ders için herhangi bir konuda SİTEMİZE 5 ayrı materyal yükleyene 2 ADET KİTAP hediye edeceğiz.
2. 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı için SİTEMİZE aşağıda listenen dokümanlardan 3 ADET yükleyene 3 ADET KİTAP hediye edeceğiz.
  • Yıllık Plan,
  • Zümre Toplantı Tutanağı,
  • Egzersiz Planı,
  • Sosyal Kulüp Planı
  • Kutlama Programı

3. 1 Temmuz 2010'da sitemize yüklenen dokümanlar listelenecek ve hediye kitap kazanan üyelerimiz sitemizden ilan edilecektir.

4. Kampanyaya daha önce sitemize doküman yükleyen üyelerimiz de katılabilirler. Daha önce yükledikleri dokümanlar için de başvuru yapmaları gerekmektedir.

5. Ekteki listeden sizin tercih ettiğiniz kitaplar yollanacaktır.

Hediye kitap listesini indirmek için tıklayınız.

Hediye kitaplar hakkında ayrıntılı bilgi almak için www.igeder.org.tr ve www.edam.com.tr adreslerini ziyaret edebilirsiniz.

--
Gökhan Erenoğlu
Marmara İlahiyat 98