Hala Web Siteniz yok mu?

Web Siteniz Olmalı !

to Tarih-Eğitim
Bilişimde Çözüm Ortağınız Özolgun Sistem ( www.ozolgunsistem.com )
olarak sizlere iyi bir gün ve hayırlı işler diliyoruz.

Sizi yeterince tanıtacak, âleme reklam edecek, satışlarınızı
etkileyecek bir web sitesiz yoksa ya da varda yetersiz olduğunu
düşünüyorsanız bu ileti doğru adrese gönderilmiş demektir.
Web sitesi, Günümüzdeki en etkili ve düşük maliyetli tanıtım aracıdır.
Tanıtım ise bir firmanın sürekliliğinde ve başarılı olmasında en
önemli etkenlerden biridir. Tanıtılamayan bir hizmet ya da bir
ürünün tüketicisine ulaştırılamayacağı ve aynı şekilde
pazarlanamayacağı herkes tarafından bilinmektedir.
Sizde daha fazla vakit kaybetmeden gelin günümüzün en etkili tanıtım
ve iletişim aracı olan Dijital Dünya' da yerinizi alın.
Web sitelerimizde önemli olan sizin istekleriniz ve beğeninizdir.
Tamamen sizin yönlendirmeniz ve istekleriniz doğrultusunda da site
yapmamız mümkündür.
Bu özel tasarıma girer ve isteklerinize göre fiyatlandırılır.
Yaptıklarımızdan sadece bazıları:
www.ezgiekmek.net
www.ridvantarim.net
www.simbahediyelik.net
www.e-berkay.com
www.sedatmatbaasi.com
www.ozlemhaber.com
www.afkgrup.com
www.izmirkaroser.com
www.izmirfordservis.com
Böyle bir siteniz olsun istermisiniz?
1. Standart boyutta web sitesi.
? Ana sayfa Ana sayfada Flash Banner site, flash da geçen resimler ve
sloganlar.
? Hakkımızda sayfası
? Ürünlerimiz sayfası
? Hizmetler sayfası
? İletişim sayfası
I. Mailinize iletişim formu oluşturulacaktır.
II. Eğer google maps te adresinizi bulabiliyorsanız. Girdiğiniz
koordinat ve bilgi ile sizin logonuzla yerinizi iletişim bölümünde
göstermekteyiz. Bu konuda size teknik destekte vermekteyiz.
2. Alan adı ücreti. (www.alanadiniz.com)
3. Hosting ücreti. (50mb) (İlk yıl için ücretsiz)
4. 5 adet s...@alanadiniz.com E-mail adresi.
5. Google arama motoruna kayıt
6. 1 adet mysql veritabanı
7. 1 adet mssql veritabanı