2021.06.12 Eglė Gurčytė: Čiobiškio apylinkėmis abipus Neries (renginys neviešas).

43 views
Skip to first unread message

Tapufilialas

unread,
Jun 14, 2021, 11:24:53 AMJun 14
to Tapufilialas

2021.06.12, šeštadienis   Eglė Gurčytė: Čiobiškio apylinkėmis abipus Neries (renginys neviešas).

Rašinėlis: Liuda, Feliksas – bendra kūryba.

Birželio 12 d. Aušrelė, Juzina, Liuda, Zita, Dalia, Staselė, Egidijus, Rimantas, Feliksas, mūsų vadovė Eglutė, Staselės sodo kaimynas, Gindra, Vidmantas, Jolanta, Raselė (Eglutės sesuo), Raselė (daktarė), Eglutės pusbrolis ir Rolandėlė. Viso buvo 18 žmonių ir 6 auto.

Susitikome 10 val. Musninkuose "Cafe Muse". Pamatėme tikrą prancūzą ir išgėrėme kavos jo kavinėje, apsipirkome priešais esančiame ekologiškame turgelyje. Važiuojam link Čiobiškio. Sustojome Skruzdelių kaimo vietoje apžiūrėti nuo žaibo sudegusi 500 m. senumo ąžuolą. Vieta aptverta tvorele. Ąžuolo šaknų vietoje iš jo gilės išaugo gražus ąžuoliukas. Atvykę į Čiobiškį palikome automobilius prie Eglutės namų. Išėjome apžiūrėti Čiobiškio įžymybių. Pamatėme gražuolį Čiobiškio ąžuolą. Įlindome į Rynos upelio pakrantėje smiltainyje esančią ola. Raselė (Eglutės sesuo) nuvedė prie partizanų kapų, prie kurių, vadovaujant Rimantui Matuliui, buvo sudainuotos garbingos dainos. Dar apėjome Čiobiškio bažnyčią, dvarą ir kur up. Musė įteka į Nerį. Pavalgę šventinius pietūs, išvykome prie kelto per Nerį (likę objektai kitoje  Neries pusėje). Keltas unikalus, veikia be motoro upės srovės jėga. Keltininkas beveik biblijinis: aukštas, tikras milžinas. Po kelto grindimis perisi daugybė kregždžių, kurios mokė savo vaikus skraidyti. Kopėme į Budelių (vad. Skarbo kalnu) piliakalnį. Piliakalnis aukštas ir status, aukštos žolės... Nuostabus vaizdas nuo piliakalnio viršūnės. Neries upės vingiai, kaimai, miškai, laukai... Padainavome ant piliakalnio (labai gražiai skambėjo). Toliau paskutinis objektas - Laukagalio akmuo. Akmenį nesunkiai radome. Rimantas mums papasakojo apie šį ir kitokius akmenys ir apeigas. Ilgokai pabuvome prie akmens, sudainavome dainą. Grįžę prie auto, atsisveikinome, išsiskirstėme, išsiveždami puikius įspūdžius. Ačiū Eglutei ir jos sesutei Raselei už puikiai organizuotą žygelį. Lauksime spanguolių...

Liudos nuotraukose: 1. Sudegusio ąžuolo kelmas ir jo vaikas - jaunas ąžuoliukas. 2. Ant kelto. 3.Laukagalio akmuo su dubenėliais, vadinamas Didžiuoju aukuru, kitaip Velnio sostu. 4. Budelių piliakalnio viršūnėje.

Sudegęs ąžuolas_20210612.jpg
Budelių plkln_20210612.jpg
Laukagalio akm_20210612.jpg
Ant kelto_20210612.jpg

Tapufilialas

unread,
Jun 16, 2021, 4:58:22 AMJun 16
to Tapufilialas

Stasės 2 nuotraukos. Birželio 12 žygis su Egle Gurčyte.  Abi nuotraukos pakeliui į Budelių piliakalnį, 1-oje nuotraukoje dainuoja dainorėlei.