YATIRIM TAKİP

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, umit...@gmail.com
Selamlar, sevgiler kıymetli dostlarım.

Yatırım sistemimiz  an itibarı ile tıkır tıkır işliyor Maşaallah. Toplanan parayı altın olarak değerlendiriyorum.
Ancak ortak hesap olayını halledemedik. Yakın zamanda onu da halledelim istiyorum.

Ayrıca, malumunuz mayıs ayında 1000'er TL ilave ödememiz olacak. Bunu da hatırlatmak isterim.

Yatırım takip tablosu ektedir. İncelerseniz iyi olur.

Arkadaşlar ayrıca bir umre grubu kuruyorum. Aylık 50 Tl ödeme olacak. Kişi sayısı 20.
Ayda 1000 Tl, yılda 12000 Tl toplandığı vakit, yılda 2 veya 3 kişi umreye gönderilebilir. Taksim Yurdu'nda hocalarımız bu sistemi oldukça başarılı  işletiyor.

Sizlerden de bu sisteme dahil olmak isteyen olusa yakın zamanda haber etmesi iyi olur.
(Şu an 2 kişiyiz. 18 kişi kontenjan var.)

Allah'a emnaet olun, hayırlı cumalar, hayırlı işler dilerim.

Hayati BAYRAM
0 533 391 61 07

taksim yatırım_takip tablosu.xlsx