Yan: Re: 200 TL HAVALE HAKKINDA

Halit Furuncuolu

to taksimyat...@googlegroups.com

Ben de gonderdim. Hayirlisi bakalim.

Android’de Yahoo! Mail’den gönderildi

From: ömer faruk baþar <ofb...@yahoo.com>;
To: taksimyat...@googlegroups.com <taksimyat...@googlegroups.com>;
Subject: Re: 200 TL HAVALE HAKKINDA
Sent: Wed, Feb 27, 2013 7:58:45 AM

Ben havalemi yaptım, herkese hayırlı uğurlu olsun.

Saygilarimla,

Faruk BASAR

P Save a tree! Please consider the environment before printing this e-mail.

to taksimyat...@googlegroups.com
Ben de gönderdim..Hayırlı olsun..

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, dth...@yahoo.com
Arkadaşlar 3 arkadaşımız havalesini yaptı.
Benimle birlikte 800 Tl paramız mevcut.

Diğer arkadaşlarımızın da havalelerini bekliyorum.

Hayırlı işler...

İsmail YILDIRIM

to taksimyat...@googlegroups.com

Selamün Aleyküm arkadaşlar. cumamız mübarek olsun inş. bismillah deyip bi adım attık. mevlam pişman etmesin inş.
havale hesaba yapılmıştır. cümlemize hayırlı uğurlu olur inşallah.

saygılar..
İsmail YILDIRIM

Date: Thu, 28 Feb 2013 01:21:51 -0800
From: bayram...@gmail.com