YATIRIM EKİBİ

1 view

Halil Fatih Yeni

to taksimyat...@googlegroups.com

Selamlar saygıdeğer arkadaşlar;

Yatırım grubu adı altında bi organizasyonda buluştuk. Hiç olmazsa bu sebeple görüşrüz diye (borçlar çoğaldıkça selamlaşmada mı azaldı yoksa :))). Ama gereken ilgiyi veremediğimizi düşünüyorum. Tüm arkadaşlar durumları hakkında bilgi verebilirlerse bundan sonrası için o yönde bi rota çizelim düşüncesindeyim. Anlayışınıza sığınaraktan...

Baki selamlar.

Halil Fatih Yeni
Makina Mühendisi
PARSYAPI Mühendislik
Hürriyet Mh. 1744 Sk.
No:1/1 Yenişehir/MERSİN
0 (324) 328 92 92

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com
sa
benden de herkese selamlar
gorusmekten kasit mail uzerinden muhabbet etmek mi
yoksa
fiziken bir ortamda bulusupmuhabbet etmek mi
bir de rota dereken sayin HFY neyi kast ettiniz anlayamadim
aeo

Mustafa Ebu Omer Arif

İsmail YILDIRIM

to TAKSİM YATIRIM GRUBU
selamün aleyküm kardeşlerim,
malumunuz üzere izdivactan kalan bir  takım alacak verecek borç vb. durumlardan ötürü biraz sarsıntılı bir durumdayım. benim acizane düşüncem şu idi: temmuz veya ağustos ayından itibaren 400 tl şeklinde bir ödeme planı düşünüyorum. ve bütçemi bu rakama göre düzenliyorum.
malumatım sizleri bilgilendirmek amaçlıdır.
hepinize selam ederim..
aeo

İsmail YILDIRIM
Harita Mühendisi
Ankara Büyükşehir Belediyesi
Fen İşleri Daire Başkanlığı

Date: Tue, 2 Jul 2013 15:18:13 +0300
Subject: Re: YATIRIM EKİBİ
From: mustaf...@gmail.com
To: taksimyat...@googlegroups.com

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, umit...@gmail.com
Aynen katılıyorum.

Konyadan selamlar...

Hayati BAYRAM
0 533 3916107

Faruk Basar

to taksimyat...@googlegroups.com, umit...@gmail.com
Herkese selamlar,

Ben kardesiniz, elektrik sektorunde isime devam ediyorum. AG&OG kompanzasyon-reaktor, notr direnci vb malzemeleri satiyorum. Kurtkoyde oturuyorum. Yatirimci arkadaslara da basarilar diliyorum :)

Sent from BB

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com, umit...@gmail.com
bende sabiha gokcende oturuyorum hem de icinde.

bu arada ismail nasilsin taze damat :D