1 view

Halit Furuncuolu

to taksimyat...@googlegroups.com

Sa dostlar. Nasilsiniz. Kimseden ses soluk cikmiyor. Ben 2hafta sonra istanbula gelecegim insallah. Musait bir zamanda goruselim insallah. C.tesi ya da pazar gunu olur muhtemelen. Ne dersiniz. Nerede bulusulabilir. Fikri olan var mi.

Android’de Yahoo! Mail’den gönderildi

ömer faruk baþar

to taksimyat...@googlegroups.com
A.S. kardeşim, sanırım WIN fuarına denk geliyor. Herkesi bizim standa beklerim :)
WIN fuarı buluşmak için fena bir yer sayılmaz herhalde :)

Bu arada Hayati Mart ayı taksidini gönderdim.

Saygilarimla,

Faruk BASAR

P Save a tree! Please consider the environment before printing this e-mail.

Kardeşim ben bu haftasonu memlekette olacağımdan malesef gelemeyeceğim. İnşallah başka zaman görüşmek nasip olur.

--
Selim Kılıç