200 TL HAVALE HAKKINDA

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Selamün Aleykum sevgili dostlar.

İsmail Yıldırım'ın da duhulu ile grubumuz tamamlanmış oldu.
Şubat ayından itibaren birikime başlıyoruz İnşaallah.

Ortak hesap açma noktasında iletişim kopukluğumuz oldu, ortak hesabı oluşturamadık henüz.

Ortak hesap açılana kadar benim hesabımda toplanabilir. Hesap açılınca aktarımı yaparız İnşaallah.

VAKIFBANK HESAP NO:  00158007297128238

 IBAN NO:  TR390001500158007297128238

Bu hafta Cuma gününe kadar bütün arkadaşlarımın 200'er TL göndermesini ve bu hesaba havalesini yapan arkadaşların bana mail/mesaj/arama yoluyla bilgi vermelerini rica ediyorum.

Hayırlı uğurlu olsun.

 Grubun son şekli aşağıdaki gibidir.
1- Halit FURUNCUOĞLU
2- Selim KILIÇ
3- Ömer Faruk BAŞAR
4- Mustafa KAYMAK
5- Halil Fatih YENİ
6- Turgut BİLEN
7- Ümit ZÜFER
8- Abdulkerim GÖKBULUT
9- Hayati BAYRAM
10-İsmail YILDIRIM

Hayati BAYRAM
0 533 391 61 07

ömer faruk baþar

to taksimyat...@googlegroups.com
Ben havalemi yaptım, herkese hayırlı uğurlu olsun.

Saygilarimla,

Faruk BASAR

P Save a tree! Please consider the environment before printing this e-mail.