grup tamam gibi

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Selamlar arkadaşlar,

Mustafa Kaymak'ın da teşrifi ile grup oldukça şekillendi.
Turgut, Ümit adına da onay verdi.
Şu an için 1 kişi (Atakan) net değil.

O zaman Ya Allah Bismillah diyerek başlayalım İnşaallah.

Şubat ayı 25'ine kadar 200 Tl  topluyoruz. (Ortak hesabı da halledelim bu arada)
Her ay 200 tl sabit devam edelim.

31 mayısa kadar 1000'er Tl, 31 aralıka kadar + 1000'er tl ödeyecek şekilde planlamamızı yapalım İnşaallah.

Sonuç olarak katılımcılar an itibarı ile şöyle.

1- Halit FURUNCUOĞLU
2- Selim KILIÇ
3- Ömer Faruk BAŞAR
4- Mustafa KAYMAK
5- Halil Fatih YENİ
6- Turgut BİLEN
7- Ümit ZÜFER
8- Abdulkerim GÖKBULUT
9- Hayati BAYRAM
10-Atakan GÜLSEVER ( Tam net değil, kısa sürede cevap verecek)

Bu süreçte de özellikle Arnavutköy ve Çatalca olmak üzere, en azından internet üzerinden arazi bakmaya başlayalım.
Kayda değer birşeyler bulduğumuzda mail grubumuz ile paylaşalım, birlikte değerlendirelim.

Kalın sağlıcakla...

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com
vatana millete hayirli olsun.
acaba esenyurt tarafindan hazir yapilmis ama problemli fakat problemi bir kac yila cozulecek daire felan satin alinabilir mi?
ya da faizsiz taksit yapan emlakcilardan da arsa tarla vs satin alinabilir mi?

aeo

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Problemli yere gerek yok

Hayati BAYRAM
0 533 3916107

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com
hayati biz niye variz
niye okuduk  problemleri cozmek icin
360.gif

umit zufer

to taksimyat...@googlegroups.com

Selamun aleykum
Arkadaslar donus yolundayim ve ucagi beklerken ilk defa bedava wifisi olan bir havalimani bulmusken somureyim istedim ve tum yazismalari okuma firsatim oldu. Ozellikle benim adima yapilacak odemeleri ortagimin ustlenmesi kismi heyecanlandirdi beni. :)

Her sey bir kenara yatirim surecin baslamasi hatta neredeyse kararlastirilmis olmasi cok mutlu etti beni hayirli olmasini diliyorum.
Sevgilerimle... :)

Umit Zufer +90 555 237 62 05

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Ve Aleyküm Selam Ümit,

Senin ki gibi ödemeleri üstlenen  ortaktan hepimize lazım.

Bu arada arkakaşlar, 10. kişi Atakan ama olumsuz dönüş yapacak gibi görünüyor.
Başka kimi davet edebiliriz, fikri olan var mı?

Ümit Zufer

to taksimyat...@googlegroups.com
Arkadaşlar bu süreci şimdi Turgut ile istişare ettik. Ortak fikrimiz şöyle, ben dahil herkesin uluorta konuşacağı bir platform özellikle bu şekilde gidrse sağlıksız olur. Bu işte Hayati kendisi ile çalışacağı iki kişi secsin tüm kararları onlar versin bizi belli süreclerde sadece bilgilendirsin kanaatindeyiz. Bu proje ile ilgili ilk teklifi aldığımızda onayımız zaten bu mantık üzerine ve hatta o vakit sadece Hayati'ye güvenerek olur dedik. Hatta bir ara Hayati çok mu paraya sıkıştı dedik, neyse rakam verelim Hayati rahat etsin dedik... ;) Aramızda yabancı yok gerci ben Faruk'u cok tanımıyorum ama tanıyanlara güveniyorum. ;)

Umit Zufer

ömer faruk baþar

to taksimyat...@googlegroups.com
Evet bence de makul bir fikir, Hayati bana bağlı olarak çalışabilir :)
Bu arada hakikaten gruba baktım da en yabancı benim, Mustafa Kaymak bir yana geriye kalan kadrodan en son gördüğüm kişi 4 yıl önce.
Ama tabi dostluklar baki kalır sözünü de boşa söylememişlerdir.

Saygilarimla,

Faruk BASAR

P Save a tree! Please consider the environment before printing this e-mail.