YATIRIM GRUBU HAKKINDA

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, umit zufer
Selamlar - Sevgiler Kıymetli Arkadaşlar.

İş değişikliğim sebebiyle uzun zamandır yatırım grubuyla ilgilenemiyorum.
Zaten bir çoğunuz da  ilgili değilsiniz.
Birkaç arkadaşla görüştüm ve grubu feshediyorum müsadenizle.

Emlak Konut başvurularında altın bozdurduk tekrar aldık vs. derken hesapta da ufak karışıklıklar oldu, ancak telafi ettik.

Grubu kurarken 2013 yılı sonu itibarı ile 42.000 TL para toplanmasını hayal etmiştik ancak 12.600 TL'de kaldık.

Başarısız bir operasyon oldu ama bizlerde birtakım tecrübeler edindik.

Ekte yatırım takip tablosu var. Lütfen herkes bir kontrol etsin, bir eksikliğimiz olmasın.

Bütün arkadaşlarımızın bugüne kadar gönderdikleri miktarları az önce hesaplara havale ettim.
237 TL fazlalık oluştu. Onuda müsadenizle sadaka olarak bir yerlere ulaştırmak istiyorum.

Hakkınızı helal ediniz.

Hayırlı işler, kolay ve bol kazançlar dilerim.

Hayati BAYRAM
 0 533 391 61 07
taksim yatırım_takip tablosu_07.11.2013.xlsx

Abdulkerim Gokbulut

to taksimyat...@googlegroups.com
Allah razı olsun Hayati. Tama amacına ulaşamasada bir denemiş olduk. Dediğin gibi bir tecrübe oldu en azından bizler için. Ve şimdi hesaba yatan birikmiş para da hiç fena olmadı yani :).. Bizden yana varsa hakkımız helal olsun. Sen de helal et.

ömer faruk baþar

to taksimyat...@googlegroups.com
Arkadaşlar herkese teşekkür ediyorum ama sanırım Hayati'ye özellikle teşekkür etmek gerekir.
O kadar emek, vakit ayırdı, kurdu, büyüttü, bugüne getirip bize birikmiş bir para bıraktı.
Gelen para benim bayağı bir işime yaradı, varsa hakkımız helal olsun, umarım siz de helal edersiniz.

Saygilarimla,

Faruk BASAR

P Save a tree! Please consider the environment before printing this e-mail.

Halil Fatih Yeni

to taksimyat...@googlegroups.com, umit zufer

Selamlar sevgili dostlar emeği geçen herkese teşekkürler başarısız görünen başarılı bir girişim gözüyle bakıyorum.  Paralar dağıldı diye irtibatı kesmeyin :).  Herkese hayırlı isler bol kazançlar.  Selam ve dua ile

Selim Kılıç

to taksimyat...@googlegroups.com, umit zufer
Kardeşlerim,

Hayati'nin bu grubu feshetmeye mecbur kalmasında suçum varsa kusuruma bakmayın, hakkınızı helal edin. Askerlik vb mevzularından dolayı bi meşguliyetim vardı, tekrar özür diliyorum.

Paramı makbuzsuz, sözleşmesiz, kayıtsız şartsız, gözüm kapalı emanet edebileceğim kardeşlerim olduğunu tekrar farketmem açısından bile çok önemli bir şeydi benim için.

Hayati, Allah razı olsun.

Hepiniz sağolun.

Saygılarımla,
İyi çalışmalar.

Selim Kılıç

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, taksimyat...@googlegroups.com, umit zufer

Hayati BAYRAM
0 533 3916107

Halit Furuncuolu

to taksimyat...@googlegroups.com

Sa arkadaslar. Hayatiyle bu grup kurma isini konusurken guzel isler yapabilecegimize dair cok umutluydum. Ama ne yazik ki en basta ben elimde olmayan gelismeler nedeniyle bu konudaki maddi yukumluluklerimi yerine getiremedim. Hakkinizi helal edin. Selime katiliyorum. " Paramı makbuzsuz, sözleşmesiz, kayıtsız şartsız, gözüm kapalı emanet edebileceğim kardeşlerim olduğunu tekrar farketmem açısından bile çok önemli bir şeydi benim için" diyerek cok guzel ozetlemis.
Ahirette insanin sevaplari yetersiz geldiginde "git dolas biraz sevap bul da gel" denilirmis. Herkes kendi derdinde oldugundan kisiye ailesi bile yardimci olmazmis sadece talebe kardesi kendi sevaplarini verirmis. Hem de sevaplari kendine bile yetmedigi helde. Onlarin bu guzel hali cenabi hakkin cok hosuna gider ve ikisini de cennetine gonderirmis. (İnsallah) Talebe kardesliginin farkli oldugu bu dunyada bile ne kadar acik degil mi? Dostlugumuz baki olsun insallah. Allaha emanet olun

Android’de Yahoo Mail’den gönderildi

to taksimyat...@googlegroups.com
sa
bence butun suc selimin :)
hayati basta seni olmak uzere diger tum arkadaslari karsiliksiz kosulsuz seviyorum,
niye seviyorum bilmiyorum (sanirim Allah rizasi)
dayimlarinda bizim gibi bir olusumu var, tabi onlar yillardir esnaflar.
onlar aylik 500 topluyorlar ve daha profesyoneller.
o gruptaki herkesin kulagi kesik ve i$tende anliyorlar.
bizim o seviyeye ulasmamiz icin ya paramiz cok olacak ya da uzun sure para biriktirecegiz.
bastada dedigim gibi butun suc SELIMIN :)
aeo