HALKALI VE KAYABAŞINDA TOKİ KONUT SATIYOR.

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Sevgili Dostlar;

Toki tarafından Halkalı'da ve Kayabaşı'nda konut satışı yapılacaktır.

Halkalı'da 161 adet mevcut konut satılacak olup, 20 yıl vadeli olarak satılacaktır. Fiyatlar 6 ayda bir memur zam artışı oranında güncellenecektir.

Diğeri ise Kayabaşı'nda 19. bölge olarak satışa çıkan 512 konut.

http://www.toki.gov.tr adresinde Satış &Teslim başlığı altında detayları bulunmaktadır.

Özellikle Halkalı'da satışa çıkan konutların ödemelerinin uygun olduğunu düşünüyorum.
O bölgede ortalama kira 900- 1000 tl civarı. Aylık ödemelerde bu civarda olacak ama sonuçta 20 yıl vadelendirilecek olması düşündürücü.

Kayabaşı 19. Bölge için 30 ay sonra teslim edilecek deniyor.Ancak inşaatın iş bitimi mayıs 2014 olduğu için erken teslim edileceğini düşünüyorum.

Bu satışlarla ilgili bir detayda şudur; Ödemeler 6 ayda bir memur zammına göre güncellenecek. Bu da  ciddi bir artış.
Tabloları incelediğinizde anlaşılacaktır.

Bu satışlarla ilgilenen arkadaşlarımız için ekte bazı dosyalar ekledim.

Ayrıca bizim yatırım tablosunu da ekledim.

Saygılar- sevgiler...

Hayati BAYRAM
0 533 391 61 07

DETAY halkalı hesap tablosu 3+1_%3 ZAMLI.xlsx
kayabaşı toki ödeme planı_%3 ZAMLI.xlsx

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
EKYATIRIM TABLOMUZU EKLEMEYİ UNUTMUŞUM

4 Nisan 2013 Perşembe 13:46:20 UTC+3 tarihinde Hayati BAYRAM yazdı:
taksim yatırım_takip tablosu.xlsx

turgu...@yahoo.com

to taksimyat...@googlegroups.com
Hayaticim bu hususta bi iki dusuncemi paylasmak istiyorum.
oncelikle guzel bi gurup insallah guzel yatirimlar da olacaktir.
Halkali - kayabasi toki projeleri dusuk ve orta gelirli kisiler icin gerek fiyat gerekse uzun vadeli taksitlendirme acisindan piyasaya gore cok uygun sartlar sagliyor. Bu dusuncelerle ben de 3 sene once kayabasindan 3+1 daire aldim. Cevre duzenlemeleri ile gayet guzel bir mahalle olusturdular. Ihtiyaca yonelik herseyi koymuslar. Telefondan yazdigim icin gonderdigin projeye bakamadim ama muhtemelen o da ayni konseptte olacaktir. Ancak su onemli bir hususki kayabasinda ve tokinin alt ve orta gelir gurubuna urettigi konutlarda- kendimden de biliyorum- 650 tl den yukari kiraci bulamazsin. Alti ayda gelen memur zammi yansimasi olayi var bi de. Ha ama bi bes sene icinde tum borc ve krediler kapatilip rayic fiyattan satariz kari bolusuruz o guzel olabilir ama kira gelirinden velev ki kredisi bes on sene sonra bitmis olsun pek bi fayda saglamaz diye dusunuyorum. Ancak yatirim yatirimdir konutta hic bi zaman zarar etmeyiz orasi da var...

Sent by BlackBerry Internet Service from Turkcell

From: Hayati BAYRAM <bayram...@gmail.com>
Date: Thu, 4 Apr 2013 03:46:20 -0700 (PDT)
Subject: HALKALI VE KAYABAŞINDA TOKİ KONUT SATIYOR.

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, turgu...@yahoo.com
DOSTUM ŞİMDİ Kİ SATIŞ ŞARTLARI SENİN ALDIĞIN DÖNEMDEKİ GİBİ DEĞİL.
SİZİN DÖNEMDE PEŞİNATI VERİP  EVİ TESLİM ALINCA ÖDEMEYE BAŞLANIYORDU. ŞİMDİKİ SİSTEMDE İSE ÖDEMELER DİREK BAŞLIYOR VE FİYATLAR UYGUN DEĞİL.

GRUP OLARAK BU BÖLGEDE YATIRIM MANTIKLI DEĞİL FİYATLAR YÜKSEK OLDUĞU İÇİN.
 3+1 DAİRE 280.000 TL CİVARI. KİRA GETİRİSİ BAHSETTİĞİN GİBİ 600-700 TL.

BEN DAHA ÇOK BİREYSEL OLARAK GİRMEYİ DÜŞÜNENLER İÇİN BİLGİ VERMEK İSTEDİM.

BEN BU BÖLGEDE (HALKALI VEYA KAYABAŞI) YAŞADIĞIM İÇİN KENDİMİ ZORLAYARAK BİR YATIRIM DÜŞÜNÜYORUM. BAHSETTİĞİN GİBİ GÜZEL BİR YERLEŞİM BÖLGESİ OLUŞUYOR.
AMA BU BÖLGEDE  5 YILDAN ÖNCE CİDDİ DEĞERLENME OLMAYACAĞININ DA FARKINDAYIM. BU BÖLGEDE 3000 YATAKLI AVRUPANIN EN BÜYÜK HASTANESİ YAPILACAK. ANCA 5 YILA BİTER.

HALKALI SATIŞLARINDA 20 YIL KİRA ÖDEYECEKSİN, 20 YILIN SONUNDA EV SENİN OLACAK GİBİ DÜŞÜNÜLEBİLİR. AMA 20 YIL UZUN SÜRE OLDUĞU İÇİN GRUPLA GİRİLMEZ. MEMUR ZAMMINA GÖRE ARTIŞ OLDUĞU  İÇİN İLK 10 YIL ÖDEME HİÇ 300.000 TL ALTINA DÜŞMÜYOR. YANİ 10 YILDAN ÖNCE DEVRETMEK MANTIKLI OLMUYOR.  AMA BÖLGEDE OLAĞANDIŞI BİR GELİŞME OLUR FİYATLAR PATLAR, O AYRI (BU BÖLGEDE TEMAPARK YAPILACAK AMA FİYATLARA HALA ETKİ ETMEDİ).

BEN PİRİM YAPACAK PROJELERİ TAKİP EDİYORUM.  SİZİNDE GÖZÜNÜZE ÇARPAN OLURSA DİREK YARTIRIM YAPABİLİRİZ. ÖZELLİKLE UYGUN FİYATLI LÜKS PROJELERDEN 1+1 DAİRE ALABİLİRİZ. ARAPLAR SAĞOLSUN, İYİ PRİM YAPIYOR.

GRUP OLARAK  İZMİT -KANDIRA-GEBZE-ŞİLE-DİLOVASI GİBİ BİR YERDEN ARSA ALABİLİRİZ.( HAYDARPAŞA LİMANI DİLOVASINA TAŞINIYOR.)

BİRAZ KARIŞIK YAZDIM GALİBA KUSURA BAKMA

Faruk Basar

to taksimyat...@googlegroups.com, turgu...@yahoo.com
Hrkese selamlar,

Cogunluga uymakla birlikte yine de bana sicak gelen arsaya yatirim yapmaktr. Onumuze ucuz ve iyi bir proje denk gelse bile bence zrsayi dusunelim. Projeye bireysel bakariz.

Sent from BB
> [...]
> *
> *
> *Ayrıca bizim yatırım tablosunu da ekledim.*

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, turgu...@yahoo.com
PENDİKTE HAVAALANINA METRO GELİYOR FARUK. O BÖLGEDE İYİ BİR PROJEDEN DAİRE ALINABİLİR GEÇİCİ OLARAK.

PRİM YAPINCA SATILIR. TUZLA'DA AYNI ŞEKİLDE. ÖZELLİKLE METRO İSTASYONU ÇEVRESİNDEKİ PROJELER .

SEN O BÖLGEYİ İYİ BİLİYORSUN. GÖZÜNE ÇARPAN PROJE OLURSA DEĞERLENDİRELİM.

Faruk Basar

to taksimyat...@googlegroups.com, turgu...@yahoo.com
Ilgilenen olursa benim de alacagim bir proje var. Optimum Park. Daha satisa acilmadi ama muteahhit tanidik. Bugun yarin ben topraktan girecegim. 24 ay teslim suresi. Vade farki olmadan alabiliriz.

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Fiyatlar ve bolge mantıklıysa grup olarak girelim.
İnternette bilgi bulamadım fiyatlar nasıl, nerede

Hayati BAYRAM
0 533 3916107

Faruk Basar

to taksimyat...@googlegroups.com
Su an internette fiyat ve detay yok. Zaten satisa baslamadi. Ruhsati hazir oldugu icin KDV ayagina bekletiyorlar. Optimum Yatirim sitesine girebilirdeniz binan dis tasarimini gorebilirsiniz sadece. Yer Sabiha gokcene cok yakin. Pegasus otoparkina 200 metre gibi. Kurtkoyun cikisinda. Fiyatlar da 105 binden basliyor.