YATIRIM GRUBUNA İLGİSİZLİK

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Selamlar- sevgiler kıymetli arkadaşlar.

Yatırım grubumuzla alakalı bir takım sıkıntılar var.
Halil Fatih YENİ'nin daha önce belirttiği gibi gruba gereken ilgiyi gösteremiyoruz.Bu konuda benimde ihmallerim olabilir.

Grupla alakalı yeni bir hareket mi lazım, ne lazım bilemedim.

Ne yapalım, nasıl yapalım fikri olan varsa paylaşsın lütfen.

Ayrıca altın fiyatları yükseldi malumunuz. Bizde 114 gram altın var ve bize maliyeti 85.51 Tl/gram.
An itibarı ile altının gram fiyatı 93.42 TL.
Karımız 901 TL.

Güncel yatırım takip listesi ektedir.

Hepinize hayırlı işler dilerim

Hayati BAYRAM

Bu yatırım grubu
Halil Fatih Yeni <hfa...@yahoo.com>
Jul 2
to taksimyatirimg.
Turkish
English

Translate message
Turn off for: Turkish
Selamlar saygıdeğer arkadaşlar;

Yatırım grubu adı altında bi organizasyonda buluştuk. Hiç olmazsa bu sebeple görüşrüz diye (borçlar çoğaldıkça selamlaşmada mı azaldı yoksa :))). Ama gereken ilgiyi veremediğimizi düşünüyorum. Tüm arkadaşlar durumları hakkında bilgi verebilirlerse bundan sonrası için o yönde bi rota çizelim düşüncesindeyim. Anlayışınıza sığınaraktan...

Baki selamlar.
taksim yatırım_takip tablosu.xlsx

ömer faruk baþar

to taksimyat...@googlegroups.com
Herkese selamlar,

Hayati senin de ihmalin varsa artık bizi düşünemiyorum. Herşey ile zaten sen ilgileniyorsun.
Bence yatırım yapabileceğimiz bir arsa, tarla vb bir yer bulabilirsek, belki bu heyecanı artırabilir.
Sonuçta 30.000 TL/dönüm yerler vardır illa ki.

Saygilarimla,

Faruk BASAR

P Save a tree! Please consider the environment before printing this e-mail.

to taksimyat...@googlegroups.com

Arkadaslar selamun aleykum. Sizden cok uzak kaldim hakkinizi helal edin. Malumunuz samsunda doktora yapiyorum. Kadrom ise tokattaydi. Lakin mucbir sebeplerden oturu 2 ay once kadrodan istifa etmek zorunda kaldim. An itibariyle issizim. Bunun yaninda yaklasik 1,5-2 ay icinde insallah bebek bekliyoruz. Gecen hafta istanbulda esim kisa bir rahatsizlik gecirdi 4gun hastanede kaldi. Cok sukur bi rahatsizligi yok su an. Halen istanbuldayiz. Ben bu haftasonu samsuna donuyorum nasipse(yalniz gidiyorum. O tarafa gitmek isteyenleri goturebilirim:). Biraz islerim var. Halledip donecem insallah. Geldigimde tekrar gorusebilirsek iyi olur.

Sizden cok dua bekliyorum. Bu aralar duaya fazlasiyla ihtiyacim var. Maddeten birkac aydir yaninizda olamadim kusura bakmayin. İnnallahe meane. Allaha emanet olun. Gorusmek uzere

Android’de Yahoo! Mail’den gönderildi

to taksimyat...@googlegroups.com, umit zufer, hayati...@ibb.gov.tr
Selamlar- Sevgiler Kıymetli Dostlarım;

Halit Allah yardımcınız olsun, tez zamanda şifa versin İnşaallah.  Dularımız sizinle

Arkadaşlar, Cumanızı tebrik ederek bir teklifte bulunmak istiyorum.

Şu an itibarı ile 10.000 tl civarında menkul değerimiz mevcut.

Şu şekilde bir yatırım teklif ediyorum.

Toki'nin şirketi Emlak Konut Kayabaşı'nda yeni bir proje yapıyor, satışa çıktı. Bu ay sonuna kadar başvuru yapılabiliyor.
Ben şahsi olarak başvuru yapmayı planlıyor ve bölgeyi bilen biri olarak imkanı olanlara da şahsi olarak başvuru yapmasını tavsiye ediyorum.

Sizlere daha önce başka bir proje vesilesiyle bahsettiğim gibi, 20-30 bin  peşin kalan taksitleri evi teslim aldığınızda 10 yıl vadeli olarak ödüyorsunuz. Her 6 ayda bir TÜFE oranında taksitlerde artış oluyor. Be şekilde TÜFE ile uğraşmak istemeyenler için ise %10 peşin, kalanı ise 0.50 oranıyla kredi kullanırıyor.

Proje detaylarını inceleyin lütfen.  http://www.emlakgyo.com.tr/Page/223/basaksehir.html

Satılan konutların m² fiyatları ortalama 2400 TL civarı. Fiyatlar çok yüksek ama bölge çok değerleniyor.

Proje yapılacak yerin hemen yanında, devasa hastane yapımı için ayrılmış bir alan var. İnşaatın yakında başlayacağına dair güçlü rivayetler var. Avrupanın en büyük sağlık kompleksi. İhalesi yapıldı ancak bir takımm proesedürleri aşmaya çalışıyorlar.
3. köprü bağlantı yolları, 3. havaalanına yakınlığı, Kanal Projesi,  önünden metro geçecek olması vs. de cabası.
Projede zeminaltı otopark vs. var. %85 lüks konut deniyor.

Şu an 1.000 konut kura yöntemiyle satılacak. Grup olarak bir daire için kuraya girelim diyorum. Kısmet olursa 30.000 civarı yatırıp, 5-6 ay sonra 60-70.000' e devredebiliriz.Veya proje bitince daireyi alıp değerlendirebiliriz düşüncesindeyim.

1.000 konut için 8-10 bin başvuru olacağını tahmin ediyorum.

Geçen ay bir arkadaşım yine aynı sistemle bu bölgedeki, Bahçekent projesinin kurasına girdi, güzel bir daire çıktı. 20.000 tl ödedi daha bir ay geçmeden 30.000 teklif eden var. Zarar edilmeyeceği kesin, kısa vadede kar etme ihtimali çok yüksek.

Ben grup olarak kuraya girelim düşüncesindeyim.

Ne dersiniz dostlar.

Şahsen başvurmak isteyenlerle telefonla görüşürüz.

Yeri için link:

Inline image 1

2013/9/6 Faruk Basar <ofb...@yahoo.com>
image.png

ömer faruk baþar

to taksimyat...@googlegroups.com, umit zufer, hayati...@ibb.gov.tr
Aslında projeyi biraz inceledim. Başvuruyu yapıp, peşinatı ödüyorsun. Taksitler 2 yıl sonra başlıyor.
Bence biz de başvurup, daha sonra taksitlere başlamadan devir yapabiliriz.

Hatta sanırım 10 bin TL civarında paramız var. 2500 TL ödememiz gerekiyorsa kura için 4 tane başvuru yapabiliriz.
Ancak bir daire için 22500 TL daha para ödememiz lazım.
Ona göre bu parayı 1 ay içerisinde her bir üyeden 2250 TL olacak şekilde toplamamız gerekir.
2 daire çıkarsa 4500 TL eder.
Herkesin buna razı olması lazım.

Saygilarimla,

Faruk BASAR

P Save a tree! Please consider the environment before printing this e-mail.

Halit Furuncuolu

to taksimyat...@googlegroups.com
bence de paramız yettiğince kaç daire için başvurabiliyorsak başvuralım. kaç daire çıkarsa ona göre plan yaparız. biz kayınço için 2 kişi başvurmuştuk ikimize de çıkmadı. ihtimal düşük biraz. ne kadar çok başvuru yapılırsa o kadar iyi.

Date: Fri, 6 Sep 2013 05:52:00 -0700
From: ofb...@yahoo.com

Halil Fatih Yeni

to taksimyat...@googlegroups.com
Selamlar arkadaşlar;
Herşeyden önce Halit sana hayırlı olsun geçmiş olsun Allah kolaylıklar versin. Bu zor dönemi kaygısız atlatırsın İnşallah. Derdi sıkıntısı olan tüm arkadaşlara Allah kolaylıklar versin. Uzakta olmam nedeniyle İstanbul yatırımlarına uzağım ancak hertürlü yatırıma olumlu bakıyorum. Harekete geçmek gerek diye düşünüyorum.

Çalışmalarınızda başarılar.

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Arkadaşlar Selamlar.

Gördüğüm kadarıyla bu şekilde yatırım fikrine katılıyorsunuz.
Ses vermeyenlerin sükut ikrardandır düşüncesiyle ses vermediklerini düşünerek şu şekilde bir model öngörüyorum;

2 veya 3 başvuru yapalım. 1 tane bile çıkma ihtimali oldukça düşük.

1 tane çıktığını farzedelim.

%10 peşin kalan kısmı, 120 ay 0.50 sabit taksitle ödeme modelini tercih edebiliriz. Çünkü daha uyguna geliyor. Tek sorunu taksitlerin hemen başlıyor olması.

Peşinatı verip kalan taksitleri konut tesliminde başlatmakta bir alternatif. Ama TÜFE oranında artış olması, özellikle savaşa girmek üzere olduğumuz bir süreçte tehlikeli olabilir diye düşünüyorum. ama derseniz ki, peşinatı verelim birde taksitle uğraşmayalım, belirli bir fiyata ulaşınca satarız, ona da eyvallah.

Mesela kalan borcumuz 180.000 olduğunda;
-Taksit 2000 Tl oluyor ve borç bitene kadar bu rakamdan ödeme yapılıyor
-120 ay TÜFEli  olarak ödeyecek olduğumuzda 1500 + TÜfe diyor. Konutu teslim alınca ödeme başlıyor. Yıllık TÜFE %7 olacağını varsayarsak konut teslim alındığında 1700 Tl olarak taksit ödemesi başlıyor. Yaklaşık 2 sene hiç ödeme olmuyor bu modelde.

Örnek Tablo:
Inline image 1

Kurada çıkarsa, belirli bir fiyata ulaştığında (mesela 80-90 bin) satar, oradan gelen para ile de arsa vs. yatırım yapabiliriz.

Tabi 1 tane çıkarsa (2+1 için) 30.000 peşin ödeme yapılması gerekecek.
Böyle olunca her arkadaşımızın bugüne kadar toplam 3000 tl olacak şekilde ödeme yapması gerekecek.
Mesela Ömer Faruk bugüne kaar 2400 Tl ödemiş, 600 tl daha ödemesi gerekecek.

Diğer bir meselede, başvuruyu kimi adına yapacağız. Ben ve Mustafa Kaymak şahsen başvuru yapacağımız için bizim adımıza başvuramayız.
Kimler adına başvuralım.

Selim, Turgut, Ümit, Abdulkerim, Kaymak ses verin sizde.

Lütfen katılımcı olalım arkadaşlar.

2013/9/10 Halil Fatih Yeni <hfati...@gmail.com>
image.png

Halit Furuncuolu

to taksimyat...@googlegroups.com

Arkadaslar henuz kimlerin adina basvuracagimiza karar ve

Android’de Yahoo! Mail’den gönderildi

to taksimyat...@googlegroups.com

Arkadaslar henuz kimin adina basvuracagimiza karar veremedik. Yavastan netlestirsek iyi olur. Zaman uzun gozukse de gunden gune azaliyor.

Android’de Yahoo! Mail’den gönderildi

to taksimyat...@googlegroups.com
Arkadaşlar, ben Kasım ayında askere gideceğimden dolayı benim adıma başvuralım diyemeyeceğim. Kusurumu mazur görün.

Saygılarımla,
İyi çalışmalar.

Selim Kılıç
image.png

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, umit zufer
Selamlar Kıymetli Arkadaşlar,

Emlak Konut Başakşehir Projesine başvuru yapalım demiştik.

Ömer Faruk BAŞAR ve Abdulkerim GÖKBULUT adına başvuru yapmış bulunuyoruz.

Dekontlar ve güncel yatırım takip formu ektedir.

Hayırlı işler...

2013/9/15 Halit Furuncuolu <dth...@yahoo.com>
image.png
taksim yatırım_takip tablosu.xlsx
emlak konut dekont.pdf

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com, umit zufer
Selamlar sevgiler arkadaşlar;

Emlak Konut Başakşehir Evleri için Halit Furuncuoğlu adına da başvuru yaptık.
Toplam grup olarak 3 başvuru yapmış olduk.

1.000 konut için 30.000 civarında başvuru olduğu söyleniyor. Başvurular bitti artık.
Kısmetse bu pazar günü çekilişi olacak.

10.000 TL'ye kura hakkını satın alacağını taahhüt eden emlakçılar mevcut şu anda.
Çıkarsa en kötü ihtimalle hakkımızı satabiliriz.

Hayırlısı olsun

Hepinize hayırlı işler...

Emlak Konut Başakşehir Evleri Kura Çekilişi 06.10.2013 tarihinde saat 10:00'da ARENA MEGA Kültür Merkezi'nde Noter Huzurunda Bilgisayarlı Kura Sistemi ile Gerçekleştirilecektir.

Kura Çekilişi Emlak Konut Web Sitesinden Kura Günü Canlı Olarak Yayınlanacaktır.

Detaylı bilgi: http://emlakkonut.com.tr/Page/223/basaksehir.html

2013/9/26 Hayati BAYRAM <bayram...@gmail.com>
image.png
04d23c5d9762c204201638fbfe4f4be4.jpg

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com
emeklerin icin cook tesekkurler hayatiiiiii

2013/10/1 Hayati BAYRAM <bayram...@gmail.com>
image.png

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com
aslinda varya devamli bir vakia suresi okusak ve duha namazi kilsak kimbilir neler yapariz neler....

2013/10/1 Mustafa Kaymak <mustaf...@gmail.com>
image.png

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Dur daha yaptığımız birşey yok Kaymak.

2013/10/1 Mustafa Kaymak <mustaf...@gmail.com>
image.png

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com
olsun hayati yaptiklarin yapacaklarinin teminatidir.
image.png

Halit Furuncuolu

to taksimyat...@googlegroups.com

2+1 de kurada cikmayanlar arasinda abdul ve kendi ismimi gordum. Omer faruktan haberim yok. Yarin noter onayindan sonra sitede ilan edilecek. Artik ordan ogreniriz. Hayirlisi bakalim.

Android’de Yahoo! Mail’den gönderildi

to taksimyat...@googlegroups.com
Omer Farukta cikmayanlar arasinda.

Bende 2 basvuru yapmistim onlarda cikmadi.

Ciksaydi en az 10.000 tlye devredebilirdik  bir hafta icinde. Kismet artik

Hayati BAYRAM
0 533 3916107

Oct 6, 2013 tarihinde 14:30 saatinde, Halit Furuncuolu <dth...@yahoo.com> şunları yazdı:

2013/9/26 Hayati BAYRAM <bayram...@gmail.com>

2013/9/15 Halit Furuncuolu <dth...@yahoo.com>
<image.png>

halit furuncuoglu

to taksimyat...@googlegroups.com

Hayirlisi bakalim onumuzdeki maclara bakacaz:)

Android’de Yahoo! Mail’den gönderildi