bence 2000 + 200 tl makul

mustafa kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com

sa arkadaslar

grup ici boyle bir muhabbet baya hos oldu, sinerji felan da tabi.

bana 2000 tl + aylik 200 tl uygun,
ben bu olusumu ciddi aldigim icin bende para olmasa bile ailemden de alirim.
malum memurum 20 sonra dahi alacagim para simdiden belli,
ancak boyle bir olusum sayesinde belki bir seylerin sahibi olurum.

gecen persembe catalca ve terkoz golune bir tekniz gezi yaptik, istanbulun kuzeyini arabayla
dolastik, sehir bazi noktalarda  karadenize baya yaklasmis.
bunlara ilaveten bazi bolgelerde eskiden tas ocagi olmasi sebebiyle yapay goller olusmus.
boyle bir arsa felan alirsak cok hos olur gibi geliyo bana.
bir dusunun arsamizda gol var. gol ve deniz manzarali evlerimiz olur.

aeo

http://web.itu.edu.tr/kaymak/
Mustafa Kemal KAYMAK
Meteorology Engineer- ITU