YATIRIM TAKİP

Taksim Yatırım Grubu

to taksimyat...@googlegroups.com
Selamlar, sevgiler, hayırlı cumalar sevgili dostlar.

Yatırım grubumuzla alakalı olarak güncel listeyi sizinle paylaşıyorum.

Altın fiyatları ciddi düşüşte olduğu için, bu dönemde altın alarak altın maliyet oranını düşürelim diyorum.

Bu sebeple, havale yapacak arkadaşların mümkünse bugünlerde havale yapmasını bekliyorum.

Halihazırda 79 gr altınımız var. altının bize gram maliyeti 88.02 TL.
Şu an altın gr fiyatı ise 82 tl civarında.

Diğer bir konu da, mayıs ve aralık aylarında yapacak olduğumuz 1000 TL balon ödeme. Buna hatırlatmak isterim.

Listeye bir göz atarsınız.

Allah'a emanet olunuz...

Hayati BAYRAM
0 533 391 61 07
taksim yatırım_takip tablosu.xlsx

Abdulkerim Gokbulut

to taksimyat...@googlegroups.com
Hayati gönderiyorum bu ay. Yanlız ani gelişen olaylardan ötürü söz, nişan vs. :) balon ödemeyi ben ileri bir tarihe ertelemek istiyorum mümkünse. Bu arada hayır dualarınızı beklerim ;)

ömer faruk baþar

to taksimyat...@googlegroups.com
hayırlı olsun Abdulkerim, Allah tamamına erdirsin, darısı geriye kalan bekarların başına..

Saygilarimla,

Faruk BASAR

P Save a tree! Please consider the environment before printing this e-mail.

Date: Thu, 16 May 2013 23:44:14 -0700
From: taksimyat...@googlegroups.com
To: taksimyat...@googlegroups.com
Subject: YATIRIM TAKİP