Yan: Re: Yan: Re: Yan: TAKSİM YATIRIM GRUBU (YENİ)

1 view

Halit Furuncuolu

to taksimyat...@googlegroups.com, bayram...@gmail.com, ofb...@yahoo.com

Omer faruk demek benim gibiler de varmis:)) uzuldum:) ama dedigin gibi biz bir yandan baslayalim para toplamaya cikan firsatlara gore konumumuzu belirleriz. Ayrica dedigin gibi daha buyuk arsalara da oynayabiliriz. Ancak kelepir ve uygun fiyatli guzel bir yer bulduk mu birkac yer de alinabilir. Dediginiz gibi birkac ay icinde 1000 tl ve bu aydan itibaren sabit 200 tl ayrica yil sonuna bir 1000 tl daha kenara koyarsak iyi olur. Cikan firsatlara gore balon odeme opsiyonumuz da kenarda tabi.

Android’de Yahoo! Mail’den gönderildi