YN:katılamayacağım..

İsmail YILDIRIM

to taksimyat...@googlegroups.com
Selamün aleyküm Sevgili dostlar.. İnşallah Gelecek hafta içerisinde salı günü iş münasebetiyle istanbulda bulunacağım. Ancak yarın aranızda olamayacağım. Hakkınızı helal ediniz.. Ben paranın altın olarak değerlendirilmesi taraftarıyım.. Nisanın ikinci haftasından itibaren pörtföyler hızlı bir yükseliş olacağını gösteriyor. Suan 94.50 civarıda. Vereceğiniz kararlarda destekçinizim. Ünşallah gelince müsait olan arkadaslarla irtibata gececeğim. Allaha emanet olun. Hayırlı geceler..
Nokia telefonumdan gönderildi

Kimden: Hayati BAYRAM <bayram...@gmail.com>
Kime: "taksimyat...@googlegroups.com" <taksimyat...@googlegroups.com>
Gönderildiği Tarih: 23 Mart 2013 14:07 Cumartesi
Konu: Re: 24 mart banada uyar

Gorunen o ki pazar gunu bir araya gelmek daha uygun olacak.

Yer ve saat konusunda fikri olan var mi?

Hayati BAYRAM

Mar 22, 2013 tarihinde 16:52 saatinde, Selim Kılıç <selim...@gmail.com> şunları yazdı:

Ben haftasonu evdeyim. İki gün de bana uygun.

Selim Kılıç

2013/3/22 Mustafa Kaymak <mustaf...@gmail.com>
sa
arkadaslar 24 mart banada uygun

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com
selim seni esefle kiniyorum
tmm ben susarim o zaman sen konus....
SSK

Selim Kılıç

to taksimyat...@googlegroups.com
Sus tabi. Kaymak sana bir de çamlıca ya geçerken beni evden alma görevini veriyorum.

Selim Kılıç