YATIRIM TAKİP TABLOSU

Hayati BAYRAM

to taksimyat...@googlegroups.com
Hayırlı Cumalar Sevgili Dostlar,

Ekteki excel dosyasına bir göz atmanızı ve 200 Tl havaleyi henüz yapamamış arkadaşların havalelerini yapmalarını rica ediyorum.

Kalın sağlıcakla...

Hayati BAYRAM
0 533 391 61 07
taksim yatırım_takip tablosu.xlsx

Mustafa Kaymak

to taksimyat...@googlegroups.com
Ben de yatirdim 200 TL yi
aeo

Halil Fatih Yeni

to taksimyat...@googlegroups.com
Selamlar sevgili dostlar;

Henüz ödeme yapamadım. Daha ilk ödemeden aksatmak hoş olmadı affınıza sığınıyorum:) Malum özel sektör ne zaman geleceği belli değil bu paranın. Pazartesi ödeme gönderebilmek temennisiyle. Herkese selamlar *:"> çok utandım

Halil Fatih Yeni
Makina Mühendisi
PARSYAPI Mühendislik
Hürriyet Mh. 1744 Sk.
No:1/1 Yenişehir/MERSİN
0 (324) 328 92 92

Kimden: Mustafa Kaymak <mustaf...@gmail.com>
Kime: taksimyat...@googlegroups.com
Gönderildiği Tarih: 1 Mart 2013 18:11 Cuma
Konu: Re: YATIRIM TAKİP TABLOSU

Selim Kılıç

to taksimyat...@googlegroups.com
Arkadaşlar, ben de ödeme gönderemedim malesef. Bu hafta maile dönecek bile vakit bulamadığımdan, cuma günü talimat verdim ama galiba EFT saatini geçtiği için pazartesi olarak geçti sisteme. Kusura bakmayın.

2013/3/2 Halil Fatih Yeni <hfa...@yahoo.com>

--
Selim Kılıç