AIM Düzenleyici ve Denetim Grubu (AIMROG) Çalıştayı

Orhan KURT

to taimay...@googlegroups.com
Global AIM Kampala 2017 Kongresi esnasında  ICAO Afrika Bölgesel Ofisleri (ICAO Doğu-Güney ve Batı-Merkezi Bölgesel Ofisleri), IFAIMA, CANSO AIM Çalışma Grubu ve Uganda Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü işbirliği ile 21-22 Mayıs 2017 tarihleri arasında AIM Düzenleyici ve Denetim Grubu (AIMROG) Çalıştayı gerçekleştirilecektir.

Bu çalıştayda Türkiye'den SHGM Hava Seyrüsefer Dairesi Başkanı Gaye Betül DOĞAN katılacaktır. Katılımcı listesinde genel olarak ülkelerin sivil havacılık yetkilileri yer almaktadır.

ICAO, Global AIM 2017 Kongresinin bir Afrika ülkesi olan Uganda'da düzenleneceğinden dolayı memnuniyetini açıkça dile getirmektedir. Çünkü Afrika ülkeleri AIS-AIM Geçiş Sürecinde diğer bölge ülkelerine kıyasla geri kalmaktadır. Bundan dolayıdır ki  ICAO'nun havacılık alanında hiçbir ülke geride kalmasın sloganına istinaden Global AIM Kampala 2017 Kongresinin  ana teması "HİÇBİR AIS GERİDE KALMASIN" olarak belirlenmiştir.

Appendix F - List of Regulators by Country (1) (1).pdf
INVITATION-AIMROG-WORKSHOP (1).pdf

Bahar Senyur

to taimay...@googlegroups.com

ellerine sağlık...