Direkt zur ersten ungelesenen Nachricht

İlker Tankut

ungelesen,
06.01.2017, 13:11:4906.01.17
an taimay...@googlegroups.com

            Arkadaşlar ekteki dosya içeriğini incelerseniz Temel AIM Kurs Programı, Milli Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulu Başkanlığınca Milli Eğitim Bakanına arz edilmiş, Bakan tarafından da  15.07.2015 tarihinde onaylanmıştır.

          Oldukça detaylı bir şekilde hazırlanmış bu kurs programı, mesleğimizle ilgili taleplerimizde elimizi son derece güçlü kılacak doneler içermektedir. Örneğin SHGM'nin Lisans Yönetmeliğimizde ısrarla değinmediği öğrenim şartı "Programın Seviyesi" başlığı altında "En az 4 yıllık fakülte mezunu yetişkinler düzeyinde hazırlanmıştır" ibaresiyle net biçimde ortaya konmuştur. Bundan böyle açılacak Temel AIM kurslarına en az 4 yıllık fakülte mezunları katılabilecektir. Halihazırda bu kursu vermeye tek yetkili DHMİ olduğu için bizim dışımızdaki Hava Seyrüsefer Hizmet Sağlayıcıları (Sabiha Gökçen, Gazipaşa, Zonguldak Çaycuma, Eskişehir Anadolu Üniversitesi) dahil hiç bir kurum/kuruluş/şirket 4 yıllık fakülte mezunu olmayan personel alımı yapamayacaktır.

           Temel AIM Kurs Programının Milli Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulunca  "ekli örneğe göre uygulanması" ibaresiyle Milli Eğitim Bakanına arz edilmiş olması hem bağlayıcılığıyla hem de statüsel yönüyle mesleğimiz açısından son derece önemli. Milli Eğitim Bakanlığı Tebliğler Dergisi Ağustos sayısında da yer verilen programı incelerseniz bizler için daha başka olumlu yönleri de olduğunu göreceksiniz.

            Ekte sunuyorum, görüşmek üzere.

Temel AIM Kurs Programı.pdf
Allen antworten
Antwort an Autor