Bilgilendirme

TAIMA YÖNETİM

to taimay...@googlegroups.com
Değerli meslektaşlarımız;

14.11.2016 tarihinde Derneğimiz yönetim kurulu olarak DHMİ ve SHGM'de gerçekleştirdiğimiz görüşmelerle ilgili sizleri bilgilendirmek isteriz.Öncelikle Havacılık Bilgi Yönetimi Şube Müdürümüz Azim BUL ve Hava Seyrüsefer Dairesi Başkanımız Mustafa KILIÇ,İnsan Kaynakları Dairesi Başkanımız Selahattin YİĞİT beyefendilerle personel alımı,Havacılık Bilgi Yönetimi Personeli Lisans ve Derecelendirme Yönetmeliği başta olmak üzere mesleğimizi ilgilendiren çeşitli konularda verimli görüşmelerde bulunulmuştur.
Daha sonra Sayın Genel Müdürümüz Funda OCAK Hanımefendiye hayırlı olsun ziyaretinde bulunulmuş,kendisi ise ilk etaptaki yoğun ziyaretçi akımından sonra daha rahat bir şekilde yönetim kurulumuzla bir araya gelmekten duyduğu memnuniyeti dile getirmiştir.Sıcak ve samimi bir hava içerisinde gerçekleşen görüşmede Sayın Genel Müdürümüze AIM Personeli alımı,Lisans Yönetmeliği,AIM Personeli için unvan değişikliği,Temel Ücret Skalası,Fiili Hizmet Zammı konularında hazırladığımız raporları içeren brifing dosyası teslim edilmiştir.Sayın Genel Müdürümüz tarafından geçtiğimiz hafta yapılan kurumumuz Koordinasyon Toplantısında da AIM Personeli eksikliğinin dile getirildiği, bununla ilgili gereğinin yapılması için talimat verdiği,mümkün olan en kısa zaman içerisinde alım yapılacağı ifade edilmiştir.Sayın Genel Müdürümüz kendisine ilettiğimiz diğer konuların yanında geçen yıl Şube Müdürlüğümüzle gerçekleştirdiğimiz ve sektör tarafından ilgiyle karşılanan Havacılık Bilgi Yönetimi Forumunun ikincisinin düzenlenerek geleneksel hale getirilmesi konusunda da gerekli desteği vereceğini belirtmiştir.Bu vesileyle yeni Genel Müdürümüzün camiamıza,kurumumuza ve Ülkemize hayırlı olmasını dileriz.
Aynı gün öğleden sonra diliminde yönetim kurulumuzca, Havacılık Bilgi Yönetimi Personeli Lisans ve Derecelendirme Yönetmeliği ile ilgili bilgi almak üzere SHGM ziyaret edilmiştir.Görüştüğümüz SHGM Sektörel Düzenleme Dairesi yetkilileri tarafından Lisans Yönetmeliğinin 09.11.2016 tarihinde SHGM Hava Seyrüsefer Dairesine gönderildiği bilgisi alınmıştır.Bu bilgi üzerine görüştüğümüz SHGM Hava Seyrüsefer Dairesi Başkanı Gaye Betül DOĞAN yönetmelik üzerinde son incelemeyi yaptıklarını,kısa zaman içerisinde SHGM Genel Müdürlük Makamına arz edeceklerini belirtmiştir.Müteakiben yönetim kurulumuz SHGM Genel Müdürlük görevine yeni atanan Bahri KESİCİ beyefendiyi ziyaret ederek kendisine yeni görevinde başarılar dilemiştir.Sayın Genel Müdüre Lisans Yönetmeliği süreci ile ilgili bilgi verilerek yönetmeliğin uzadığını düşündüğümüz SHGM safahatının en kısa zamanda tamamlanması talep edilmiştir. Lisans Yönetmeliği SHGM safahatını müteakip önce Ulaştırma,Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığına;sonrasında ise incelenmek ve yayınlanmak üzere Başbakanlık Kanunlar ve Kararlar Genel Müdürlüğüne gönderilecektir.

Değerli meslektaşlarımız; son olarak bilinmesini isteriz ki Ülkemizin içinden geçtiği zorlu sürecin yarattığı handikaplara rağmen yönetim kurulumuzca mesleğimizi ve meslektaşlarımızın kalitesini artıracağını düşünerek önümüze koyduğumuz hedeflere, planladığımız yol haritası dahilinde erişmek üzere ilgili süreçler titizlikle takip edilmekte,gereken gayretli çalışma sürdürülmektedir.
Siz değerli meslektaşlarımızın bilgilerine sunar,esenlikler dileriz.

Türkiye Havacılık Bilgi Yönetimi Derneği
Yönetim Kurulu