Personel Alımı

İlker Tankut

to taimay...@googlegroups.com

         Değerli meslektaşlarımız;

         Camia olarak uzun süredir beklediğimiz, AIM personeli alımı için süreci başlatan resmi yazı bugün itibarıyla Kurumumuz tarafından havalimanlarına gönderilmiştir. Bağımsız bir kuruluşa yaptırılacak sınav neticesine göre Balıkesir Koca Seyit, Çanakkale, Erzurum, Gaziantep, Hatay, Isparta, Kapadokya, Kayseri, Malatya, Çorlu, Van havalimanlarına kurum içerisinden toplam 25 Stajyer AIM Memuru istihdam edilecektir.

         Sekiz yıllık bir aradan sonra gerçekleştirilecek bu alım ile ilk etapta geçici görevlendirme sorunu büyük ölçüde ortadan kalkacaktır. Camiamız için elzem olan, yalnızca sayısal olarak değil taze kan girişi ile niteliksel yönüyle de oldukça önemli gördüğümüz personel alımının açıktan atama (KPSS) yoluyla da devam ettirilmesi, sürekli hale getirilmesi için yönetim kurulumuz girişimlerine devam edecektir.

          Alım sürecinin başlatılması için gerekli talimatı veren başta Sayın Genel Müdürümüz Funda OCAK Hanımefendi olmak üzere, sınav ve atama işlemlerini yürüten ve devam ettirecek olan İnsan Kaynakları Daire Başkanı Selahattin YİĞİT, Hava Seyrüsefer Dairesi Başkanı Mustafa KILIÇ ile Havacılık Bilgi Yönetimi Şube Müdürü Azim BUL beyefendilere teşekkür eder; camiamız için hayırlı olmasını dileriz.

           Türkiye Havacılık Bilgi Yönetimi Derneği

                              Yönetim Kurulu