تبریک به آقای مهندس هادی

15 views
Skip to first unread message

Ali hashemi zadeh

unread,
Oct 8, 2013, 4:30:43 AM10/8/13
to tabari_cm
سلام به تمامی دوستان
دیروز جلسه دفاع پایان نامه آقای هادی برگزار شده من هم شماره ایشون رو نداشتم از طریق آقای اسدی (نماینده محبوب و فعال کلاس) با آقای هادی صحبت کردم
الحمدلله جلسه به خوبی برگزار شده و ایشون نمره کامل رو به شایستگی کسب کرده اند
از همینجا بهشون تبریک می گم و امیدوارم در بقیه مراحل زندگی شون هم موفق باشند


Ehsan Akbari

unread,
Oct 8, 2013, 10:53:49 AM10/8/13
to tabari_cm
bah bah!
hame nomre kamel migiran mashala, maloome bacheha daran ghavi kar mikonan. manam tabrik migam 


2013/10/8 Ali hashemi zadeh <ali.hash...@gmail.com>

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Tabari.CM.civil" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to tabari_cm+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.

saleh gholami

unread,
Oct 8, 2013, 12:33:30 PM10/8/13
to taba...@googlegroups.com
آقای هادی مبارک باشه، همیشه موفق باشی


2013/10/8 Ehsan Akbari <ehsana...@gmail.com>

Navid Forouhar

unread,
Oct 8, 2013, 1:50:07 PM10/8/13
to taba...@googlegroups.com
ma ham ke rafte bodim tahdigesho khorde bodan :D
albate be ghasdesh narafte bodam zooooooooooood bod kheily khabam miomad

mojtaba H

unread,
Oct 9, 2013, 7:38:56 AM10/9/13
to tabari_cm
از همه دوستان عزیزم که با حضور سبزشون باعث دلگرمی من شدن و بقیه بچه ها که به هر دلیلی نتونستن باشن نهایت تشکر رو دارم،
همه تون واسم عزیزید، به داشتن دوستانی مثل شما افتخار میکنم.تصویر درون برنامه‌ای 1



‫در ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۱:۲۰‏، Navid Forouhar‏ <forouh...@gmail.com> نوشت:‏
eshgholane.jpg

mojtaba Solimani

unread,
Oct 12, 2013, 1:16:19 PM10/12/13
to taba...@googlegroups.com
ba salam
be tabrik faraman be dost azizam mojtaba hadi enshala hamishe movafagh badshi
pozesh mitalabam be khatere takhir dar tabrik goftan
tamami hamkelasihaye bozorgvar enshala saree tar defa konan va movafagh bashan
rasti fekr konam be mandes hashemizade ham tabrik naghoftam , shoma bozorgvar niz movafagh bashi
ya ali
eshgholane.jpg

mojtaba H

unread,
Oct 13, 2013, 5:26:00 AM10/13/13
to tabari_cm
ممنونم مهندس. همیشه شاد و سر بلند باشی



‫در ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۰:۴۶‏، mojtaba Solimani‏ <mojtaba...@yahoo.com> نوشت:‏
eshgholane.jpg
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages