سلام به همگی

4 views
Skip to first unread message

mojtaba Solimani

unread,
Mar 10, 2016, 8:42:02 AM3/10/16
to Tabari_cm
سلام به همگی

خوب هستید دوستان؟
روزگار به کام هستش؟
خوش میگذره؟
عزیزان کسی شماره تماس رامین زمانی رو داره؟
ممنون میشم اگه دارید بفرستید

Navid Forouhar

unread,
Mar 13, 2016, 12:18:32 PM3/13/16
to tabari_cm
سلام علیک
تنها شماره ای که دارم
09113146333
امید وارم به کارت بیادش عزیزم
خودت خوبی؟😘

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Tabari.CM.civil" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to tabari_cm+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.

mojtaba Solimani

unread,
Mar 14, 2016, 6:13:11 AM3/14/16
to taba...@googlegroups.com
سلام نوید جان
آقا دستت درد نکنه
ممنون

من هم هستم   و روزگار میگذرونیم

از شما چه خبر ؟ چی کارا میکنی؟
از احسان و علی و خیلی های دیگه اصلا خبری نیست

Ali hashemi zadeh

unread,
Mar 14, 2016, 9:02:12 AM3/14/16
to tabari_cm
سلام علیکم
مشتاق دیدار تمامی دوستان
من هم قم مشغول برنامه ریزی و کنترل پروژه هستم

M.S of Engineering and Construction Management 
International Project Management Association (IPMA) Member
09127468781 

mojtaba Solimani

unread,
Mar 14, 2016, 9:08:19 AM3/14/16
to taba...@googlegroups.com
سلام کیشی
آقا بسیار عالی و متعالی
خوشحال شدم خبری ازتشد ، 
راستی به همگی چهر شنبه سوری رو تبریک میگم و فرا رسیدن سال جدید رو تبریک عرض میکنم

Ali hashemi zadeh

unread,
Mar 14, 2016, 4:12:30 PM3/14/16
to tabari_cm
سلام
پیشنهاد می دهم یکی از دوستان که شماره اکثریت بچه ها رو داره، یک گروه تلگرامی راه بندازه یواش یواش بقیه هم جمع میشن
اینطوری بهتر از گروه جیمیل است
09127468781
متشکرم

mojtaba Solimani

unread,
Mar 17, 2016, 8:07:44 AM3/17/16
to taba...@googlegroups.com
سلام مجدد

آقا من موافق هستم با پیشنهاد علی

ولی خدایش اینجا کسی جز من و علی و نوید پی ام جواب نمیده .

Nina Tila

unread,
Mar 17, 2016, 7:17:02 PM3/17/16
to taba...@googlegroups.com

سلام دوستان خسته نباشید
پيشاپيش سال جدید به همگي تبریک میگم امیدوارم سالی سرشار از موفقیت داشته باشید.

mojtaba Solimani

unread,
Mar 21, 2016, 6:39:49 AM3/21/16
to taba...@googlegroups.com
با سلام به همگی دوستان

يامقلب،قلب من دردست توست؛ 
يامحول،حال من سرمست توست؛
كن توتدبيري كه درليل ونهار؛
حال قلب من شودهمچون بهار؛

 يامقلب،قلب اورا شاد كن؛
يامدبر،خانه اش آبادكن؛
يامحول،احسن الحالش نما؛
ازبديها فارغ البالش نما,

بهترین هارو ازخداوند برایتان آرزو می کنم. فرا رسیدن سال جدید رو تبریک عرض میکنم.
ارادتمند
سلیمانی
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages