ارائه پایان نامه

9 views
Skip to first unread message

Heidar Azami

unread,
Jan 28, 2014, 10:38:52 AM1/28/14
to tabari
با عرض سلام خدمت همه ی اعضای گروپ. من هم تمام کردم!!!
ارائه پایان نامه بنده 5شنبه ساعت 11صبح شده البته اگه دکتر حسن پور برای بار دوم کنسل نکنن واحیانا یادشون نره و تشریف بیارن در خدمت همه ی دوستان هستیم.

Heidar Azami

unread,
Jan 28, 2014, 10:44:22 AM1/28/14
to tabari
تاریخ هم 11/10

mojtaba Solimani

unread,
Jan 28, 2014, 11:59:10 AM1/28/14
to taba...@googlegroups.com
erdatmand dost aziz
aga tabrik migam enshalah maghtae balatar va defa az tez doctorat


--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Tabari.CM.civil" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to tabari_cm+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.


soheil amin

unread,
Jan 28, 2014, 10:19:13 PM1/28/14
to taba...@googlegroups.com

ارزوی موفقیت های بیشتر مث ازدواج دکترا کسب مقام مستر المپیا در مسابقات پرورش اندام و....رو برات دارم

Sincerly yours
Soheil Amin

seydreza taregheniya

unread,
Jan 30, 2014, 8:15:46 AM1/30/14
to taba...@googlegroups.com
با ارزوی موقیت رو  افزون در تمام مراحل زندگی

2014-01-29 soheil amin <soheil.ami...@gmail.com>



--
Seyed RezaTaregheniya
http://taregnyakan.blogsky.com/
09143201523

Heidar.azami

unread,
Jan 30, 2014, 8:17:47 AM1/30/14
to taba...@googlegroups.com
مرسي از همه ي دوستان. نمره پايان نامم كامل بود از دو نمره مقاله هم  بهم يك دادن.  در مجموع ١٩ شدم، دكتر حسنپور كه يك نمره هم نميخواست بده واسه مقالات!! با واسطه خانوم روشن ضمير يك نمره داد!!!

Sent from my iPhone

Ehsan Akbari

unread,
Jan 30, 2014, 8:53:31 AM1/30/14
to tabari_cm
tabrik heidar joon, ishala hamishe movafagh bashi. jooshe oon ye nomre ro nazan, azin nomreha ziad kam kardan ina

soheil amin

unread,
Jan 30, 2014, 9:44:59 AM1/30/14
to taba...@googlegroups.com
تبریک مجدد


2014-01-30 Ehsan Akbari <ehsana...@gmail.com>

tabrik heidar joon, ishala hamishe movafagh bashi. jooshe oon ye nomre ro nazan, azin nomreha ziad kam kardan ina

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Tabari.CM.civil" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to tabari_cm+...@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.


--
Sincerely yours
Soheil Amin  

saleh gholami

unread,
Jan 30, 2014, 11:03:05 AM1/30/14
to taba...@googlegroups.com
تبریک میگم ایشالا همیشه موفق باشی

Navid Forouhar

unread,
Jan 30, 2014, 12:35:51 PM1/30/14
to taba...@googlegroups.com
مبارکه برو حالشو ببر

On 1/30/14, saleh gholami <saleh.g...@gmail.com> wrote:
> *تبریک میگم ایشالا همیشه موفق باشی*
>
>
> On Thu, Jan 30, 2014 at 6:14 PM, soheil amin
> <soheil.ami...@gmail.com
>> wrote:
>
>> تبریک مجدد
>>
>>
>> 2014-01-30 Ehsan Akbari <ehsana...@gmail.com>
>>
>> tabrik heidar joon, ishala hamishe movafagh bashi. jooshe oon ye nomre ro
>>> nazan, azin nomreha ziad kam kardan ina
>>>
>> --
>> You received this message because you are subscribed to the Google Groups
>> "Tabari.CM.civil" group.
>> To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an
>> email to tabari_cm+...@googlegroups.com.
>> For more options, visit https://groups.google.com/groups/opt_out.
>>
>>
>> --
>> *Sincerely yours*
>> *Soheil Amin *

Ali hashemi zadeh

unread,
Jan 30, 2014, 5:09:25 PM1/30/14
to tabari_cm
مبارکه به سلامتی
امیدوارم موفقیت های روزافزون نصیبت بشه
راستی!
من هم مشغول خدمت مقدس هستم
با پلیس 110 قم کاری داشتید در خدمتیم!!!

mojtaba Solimani

unread,
Jan 31, 2014, 3:35:32 AM1/31/14
to taba...@googlegroups.com
salam heydar joooon
aga be shoma ham tabrik migam enshalah maghtae balatar
chand shodi kishiiiii?

Ehsan Akbari

unread,
Feb 2, 2014, 12:56:37 AM2/2/14
to tabari_cm
علی جون میبینم که به آدم فروشی آکادمیک رو آوردی، تبریک، ایشاله مقاطع بالاتر :دی

Heidar.azami

unread,
Feb 2, 2014, 12:08:06 PM2/2/14
to taba...@googlegroups.com
Mer30 az hameye doostan. Ehsan jan ma zarfiyat nomre paiin gerftanmoon bish az in hast!! 3 nomre be bala bayad bashe ta  taze hesesh konim!!!



On Feb 2, 2014, at 9:26 AM, Ehsan Akbari <ehsana...@gmail.com> wrote:

علی جون میبینم که به آدم فروشی آکادمیک رو آوردی، تبریک، ایشاله مقاطع بالاتر :دی

--
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages