Foro Mundial de los animales

0 views
Skip to first unread message

tomaste

unread,
Apr 15, 2008, 9:04:51 AM4/15/08
to Microsoft Office >Microsoft Office Specialist

Apreciats amics,

Es motiu d'alegria comunicar-vos que Barcelona liderarà el Foro
mundial de los animales en les dates de 30 d'abril a 3 de maig
d'enguany, com mes gent ho sàpiga millor,

la web es:

http://www.foma.es/index.php


www.correusdecatalunya.net
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages