Servei de fax

0 views
Skip to first unread message

tomaste

unread,
Oct 31, 2007, 6:11:16 AM10/31/07
to Microsoft Office >Microsoft Office Specialist
Si vols enviar un fax i no tens màquina de fax, no et preocupis,
www.correusdecatalunya.net, fa la feina,

Si estimes els animals i vols rebre avisos de noticies que parlin
d'ells, www.correusdecatalunya.net

sempre localitzat...si tu vols.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages