Összegzés

9 views
Skip to first unread message

KRISZTINA SIPOSNE TAMAS

unread,
Jun 2, 2014, 3:08:52 PM6/2/14
to V Anikó, Rubé Gyöngyi, Marci osztály, Koszta Veronika, katf...@t-email.hu, Norbert Rubé
Kedves Szülőtársak!

Végigolvastam az összes hozzászólást, igyekeztem jól átgondolni hogyan tovább. Meddig mehetünk el anélkül, hogy kenyértörésre kerüljön sor, anélkül, hogy szükségtelenül bántsunk valakit, akit nem is szeretnénk bántani, mégha az egymás között váltott mailekben sok-sok igazságot is olvastam.

Arra a következtetésre jutottam, hogy az igazgató úrnál képviselni csak azt szabad, amiben mindannyian egységesek vagyunk. Ez pedig nem más, mint a kiinduló indítványunk, s mely 100%-ban egybeesik a gyerekek petíciójával is.

A matek rendben van - itt is vannak felvetések, de ezt szerintem szaktantárgyi fogadóórán egyeztetni tudja az, aki szeretné. Ez azonban most nem ide tartozik, illetve csak annyiban, hogy nem szeretnénk másik matek tanárt.

Egyetértek abban is, hogy kikényszeríteni egy döntést nem szabad, nem illő és egy kicsit olyan lenne, mintha mi akarnánk megmondani egy vezetőnek, hogy mit döntsön. Igazgató úr egyetemet végzett intellingens ember és úgy érezem az elmondásotokból, hogy jól vette az üzenetünket.

Abban természetesen mindenkinek igaza van, hogy addig kell ütni a vasat míg meleg, de nézzük meg, hogyan tudnánk elősegíteni, hogy olyan megoldás szülessen, melyet mindannyian áhítunk, anélkül, hogy követeléssel lépnénk fel, amely lehet, hogy éppen ellenkező hatást vált ki, mint amit szeretnénk.

Mindannyian azt szeretnénk, hogy Tóth László továbbra is támogassa a gyerekeinket. Akkor tehát fókuszáljunk erre és csak erre. Nehogy el kezdjük sorolni eddigi sérelmeinket, mert az rém kínos lenne és beláthatalan következményei lennének. Nem kell mindent kimondanunk, elég megfelelően utalni rá és intellinges ember le kell vonja és szerintem le is fogja vonni a szükséges következtetést, de hagyjuk, hogy maga tegye meg azt, hagyjuk, hogy maga találjon megoldást.
Írjunk egy olyan levelet - csupán 3-4 mondatot, melyben kiemelten, egyértelműen megdícsérjük és elismerjük  tanár úr azon kvalitásait, melyek miatt ragaszkodunk hozzá. Erősítsük meg, hogy szükségünk van arra, hogy Tóth tanár úr továbbra is aktívan részt vehessen a gyermekek nevelésében és az osztály életében.

A hangsúly tehát azon van, hogy "továbbra is", valamint azon, hogy "aktívan részt vegyen".

Ebből egyértelműen következik, hogy nem szeretnénk tovább folytatni nélküle. Ez anékül is érthető, hogy ultimátumot adnánk. Mire lenne az jó? Ha igazgató úr szeretné elsimítani ezt a problémát, akkor fog tudni olyan megoldást találni, amely nekünk is megfelel és nem sérti meg a kollégáját sem.

A megoldási javaslatot szerintem nem kell kimondanunk, a helyzetből bízom benne, hogy következik.

A személyes találkozót pedig ne használjuk arra, hogy ajtóstul rontsunk a házba, viszont most már kínos lenne visszakozni is, ezért javaslom hogy a személyes találkozó alkalmával adják át a követek ezt a levelet, köszönjük meg még egyszer, hogy időt szánt ránk, és erősítsük meg - a levélben is - hogy az ő kezébe adjuk a helyzet megoldását, de semmiképp sem használjuk a "probléma megoldását" és azt, hogy várjuk a "döntést", mert ez ki nem mondottan is egyértelmű ultimátum lenne. Inkább ne!
Azaz bízunk abban, hogy sikerül megoldást találnia arra, hogy Tóth László továbbra is aktív részese legyen a gyerekek mindennapjainak.

Ennél többet nem javasolnék. Ezzel lehet egyet érteni és lehet nem. Elfogadom mindenki álláspontját. De azért gondoljunk arra, hogy egy "panasznap" nagyon nagy visszhangot kelthet és vajon mit válthat ki más szaktanárokból. Mindig vannak pro és kontra táborok, felesleges, hogy ezek kereszttüzébe kerüljünk.

Így ha bárki megkérdezi, hogy mi történt, akkor bátran felvállalhatjuk, hogy kiálltunk egy nagyon jó pedagógus mellett, és így köszöntük meg eddigi áldozatos és tehát nem hiábavaló munkáját, amire azt hiszem mindannyian büszkék lehetünk, és emelt fővel távozhatunk. Én nagyon el lennék érzékenyülve, ha ennyien kiállnának a munkám mellett és ennyien biztosítanának a támogatásukról. Ez már önmagában is egy szép gesztus.

Elnézést kérek, ha kicsit hosszúra sikerült, tudom, hogy sok beszédnek sok az alja, de bízom benne, hogy értitek mire gondolok.

Utoljára, de nem utolsó sorban szeretném jelezni felétek, hogy ha valamilyen komoly akadály nem jön közbe, akkor Kriszti nem folytatja az osztállyal a 2.osztály, hanem magántanuló lesz a 2014/15-ös tanévben és csak ebben. Az USAban fog járni egy évet egy Pompano Beach nevű High School-ban egy Nemzetkozi Diákcsere Program keretében. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy szeretett, imádott osztálytársaival tovább folytathassa miután hazajön, de ez függ a terheléstől és attól, hogyan sikerül a szaktanárokkal a követelményeket egyeztetnünk az év végi osztályozó vizsgákhoz. Ha úgy látjuk, hogy túl nagy lenne a terhelés, akkor az alattuk lévő osztállyal folytatja tovább. Ez tehát még kérdés. Egy jó év múlva kiderül, hogy hogyan tovább.
Ezért is szerettem volna lemondani a mindennapos SZMK-s feladatokról, illetve mint jeleztem - ez így tovább ily módon egyébként sem folytatható, mert túl sok terhet ró az SZMK-sra és a kincstárnokra is.

Szeretettel üdvözöllek valamennyiőtöket: Kriszta 



Feladó: szul...@googlegroups.com [szul...@googlegroups.com] ; meghatalmazó: V Anikó [vorosv...@gmail.com]
Küldve: 2014. június 2. 19:48
Címzett: Rubé Gyöngyi
Másolatot kap: Marci osztály; Koszta Veronika; katf...@t-email.hu; Norbert Rubé
Tárgy: Re: rendkívüli szülői értekezlet kérése

Kedves Szülők!

Mivel az Igazgató Úrnál történő fogadó órán, az osztály további életével kapcsolatos kérdésekről lesz szó, szeretném tudni, a Félreértések elkerülése végett: A cél a gyermekek által aláírt petíció szülői támogatása, vagy az osztályfőnök leváltására tett kísérlet?

Köszönettel Vörösváczki Anikó


2014. június 2. 8:35 Rubé Gyöngyi írta, <szucs....@patria.hu>:

Kedves Szülők!

 

Szeretném jelezni, hogy 2014.06.04-én 15:15 órára vagyunk hivatalosak az Igazgató Úrhoz.

Köszönöm annak aki személyesen képviseli gyermekét, és köszönöm azoknak is aki levélben felhatalmazott,

hogy képviseljük Őt.

 

Gyöngyi

 

 

From: szul...@googlegroups.com [mailto:szul...@googlegroups.com] On Behalf Of Dr. Kovács Katalin
Sent: Sunday, June 01, 2014 9:12 PM
To: fülöp gyöngyi; Molnár Krisztina


Cc: Rubé Gyöngyi; Marci osztály; Szalay Mariann; Koszta Veronika; katf...@t-email.hu
Subject: Re: rendkívüli szülői értekezlet kérése

 

Kedves Mindenki! Gyöngyi nagyon pontosan és lényegre törően foglalta össze a helyzetet. Én is úgy látom, hogy nem szabad magukra hagyni a gyerekeket, segítenünk kell nekik, és ,,addig üssük a vasat, amíg meleg". Tóth László tanárúr nagyon jó osztályfőnök lenne. Figyel az osztályra és külön-külön a gyerekekre is. Tudjátok, hogy meghalt egy osztálytárs anyukája és ő külön elmondta a gyerekeknek, hogyan viselkedjenek ebben a helyzetben és úgy tudom ,hogy ennek a gyereknek is sokat segített anyukája betegsége alatt? Ez csak egy kiragadott példa, de számomra nagyon sokat mond a tanárúr osztályhoz való hozzáállásáról. Nem a legrátermettebb osztályfőnökkel is el lehet végezni a gimnáziumot, de egy olyan tanár, aki egy karizmatikus ember és törődik a gyerekekkel, egy nyelvet beszélnek, megérti a problémáikat és segíti őket hatalmas előnyt jelent.Én támogatom, hogy Tóth László tanárúr legyen az osztályfőnök. Az igazgatói fogadóórára elmenni nem tudok, ezért kérem Gyöngyiéket, hogy képviseljék fenti álláspontomat! Nagyon bízok abban, ha összefogunk, sikerülhet. Üdv Dr. Kovács Katalin (Luca)

Sent: Sunday, June 01, 2014 8:13 PM

Subject: Re: rendkívüli szülői értekezlet kérése

 

Kedves Gyöngyi (és mindenki) Mi természetesen szívesen ott vagyunk az igazgató úrnál a fogadó órán. Csak nem egyértelmű számomra, hogy hétfőn lesz, vagy hétfőn beszéltek meg időpontot.Kérlek szóljatok és megyek.

A gyerekek levelezéséből és az aláírt kérvényükből egyértelmű, h. mit szeretnének. Úgy gondolom, nekünk az ő érdekeiket képviselve kell megjelennünk, akárhányan is vagyunk aktív szülők - nem biztos, h. mindenki olvassa a leveleket -  a gyerekek ugyanis  egységesek.

Üdv:

Lajos

 

2014. június 1. 18:48 Molnár Krisztina írta, <kriszti...@t-email.hu>:

Kedves Szülőtársak!

 

Szerintem se hagyjuk annyiban, nem tudok ott lenni a fogadóórán, de kérem, hogy képviseljetek engem is. Próbáljuk meg elérni, hogy Tóth László legyen az osztályfőnök, volt már rá példa ebben az iskolában, hogy a szülők elérték az osztályfőnök-cserét, nem lehetetlen vállalkozás ez.

 

Üdv:

 

Molnár Krisztina

Melinda anyukája

 

 


2014.06.01. dátummal, 18:37 időpontban Rubé Gyöngyi <szucs....@patria.hu> írta:

 

Kedves Mindenki!

Először is várjuk meg a hétfőt, mert nem mindenki olvassa hétvégén az e-maileket.
Semmi esetre nem szeretném ha beletörődnénk, már csak a gyerekek végett sem.
Azt nem értem, hogy ha minden szülő tudja, hogy 28 gyermek aláírta a kérvényt, akkor miért nem képviselik Őket.
Egyetértek azzal a mondattal, hogy milyen példát mutatunk így a gyerekeknek?
Szerintem mai napig sok szülő nem tudja az okát, hogy mi-miért történik.
Mindenképp meg szeretném említeni, hogy az igazgató úr elmondása szerint, mégis csak el kellett volna mondanunk a szülőin a problémákat.
A héten felhívott a Tanárnő és egy szót sem szólt arról, hogy Ő nem megy Inokára, ha a Tóth úr megy.
Kérdezem, hogy a szülőin elhangzott mondata: "a gyerekek érdekeit nézem" mire vonatkozott?
Már most Inokával kapcsolatban megmakacsolta magát, nem lesz itt semmi betartva amit ígért.
Számomra elfogadhatatlan a válasza.
Továbbá szeretném megjegyezni, hogy ha nem ő nevezte ki annak idején Tóth Lászlót osztályfőnök helyettesnek, akkor nem is válthatja le, csak kizárólag aki felkérte.
Hétfőn a férjem fogadóórát kér az igazgató úrtól, kérném, hogy akit érdekel és ott tud lenni az adott időpontban jelezze. Abban az esetben is kérnék visszajelzést, ha nem tud ott lenni, de felhatalmaz, hogy az érdekeit képviselje.

Szeretnék felsorolni egy pár hozzászólást a gyerekek levelezéséből:

-Nincs velünk a kirándulásokon, máshol alszik, nem törődik velünk
-Osztályfőnöki órán matek órát tart, vagy meghív egy előadót
-Állandóan dolgozatokkal fenyegetőzik, vagy, hogy nem visz minket osztálykirándulásra
-Kilépett a levelezőlistából és törölt másokat is
-Nem vihet el minket Tóth színházba
-Mindig más szülőket kér meg, hogy csinálják meg helyette...
-Melindát nem vitte el osztálykirándulásra, mert rossz helyen ült

stb, stb.....

Ez csak egy részlet, melyet a gyerekek egymás között írogattak.
Teljesen világos, hogy a gyerekek nem kötődnek hozzá, de szerintem tulajdonképpen ő sem a gyerekekhez. Nem is értem az egész szituációt, hogy mit akar elérni, mi a célja a viselkedésével.

Nagyvázsonyt szerintem sem lehet lemondani, mert tényleg nem ér rá a Tóth Úr, de ott van Inoka, ahol magára hagyta a tanár urat és nincs kísérő tanár.
Jeleztem Lászlónak, hogy ha nincs kísérő tanár, akkor a férjemmel vállaljuk az egy hetet, hogy lemegyünk a gyerekekkel. Ezen ne múljon.

Kérnék minden szülőt, főleg aki eddig képviselte magát, hogy írjon a véleményéről, mert ezt nem szabad hagynunk.

Gyöngyi és Norbi







--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „szulok” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) szulok8d+u...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „szulok” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) szulok8d+u...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

 

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „szulok” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) szulok8d+u...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „szulok” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) szulok8d+u...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „szulok” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) szulok8d+u...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „szulok” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) szulok8d+u...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Éva De Rossi

unread,
Jun 2, 2014, 4:03:22 PM6/2/14
to KRISZTINA SIPOSNE TAMAS, V Anikó, Rubé Gyöngyi, Marci osztály, Koszta Veronika, katf...@t-email.hu, Norbert Rubé
Kedves Kriszti!

Én eddig nem szólaltam meg, mert Marcel nem tud aktívan részt venni az osztály, tanórákon kívüli életében a verseny tenisz elfoglaltságai miatt ( hivatalosan is magántanuló, arra az órára jár be, amit össze tud egyeztetni a sport tevékenységével). 

Azt gondolom ezért, hogy elsősorban Nektek, olyan szülőknek kell egyetértést találni, akiknek gyereke kirándulásra, táborba stb, jár, hiszen ott fontos igazán, hogy ki van a gyerekekkel ( Marcel osztályfőnöki órára se tud menni...)

Érdeklődéssel olvastam a levelezéseteket, nagyon tanulságos volt. Minden tiszteletem, hogy aktivan felléptek, teszitek ezt az én fiamért is, köszönet érte!!!!

Marcel is nagyon szereti Tóth tanár urat, nagyon örül, ha aktívan részt vesz az osztály életében.
Fontos nagyon a jó matek tanár is, ebből fog majd felvételizni Marcel. És Tanarnő nagyon jó matek tanár, Marcelnak nagyon "bejön".

Én nem is látom ezt a helyzetettisztán, miért alakult ki stb...,az azonban általánosságban is elmondható, hogy egy vezetőt nem lehet kényszeríteni döntésre, azzal az ellentétes hatást is ki lehet váltani.

Azzal amit Te, Kriszti leírtál, maradéktalanul egyet értek, szerintem ez az, amit egyáltalán lehet és érdemes kérni.

Kívánok Krisztinek sikeres élményekben gazdag tanévet az USA ban! Várjuk vissza!

Köszönom az eddigi munkád! 

Kedves szülőtársaimnak köszönöm az aktivitást, és azt, hogy képviselik a gyerekek érdekeit!

Kíváncsian várom a folytatást, kívánok eredményes tárgyalást az Igazgató urral!


Udv 

De Rossi Éva

Tünde Fülöp

unread,
Jun 2, 2014, 4:18:57 PM6/2/14
to KRISZTINA SIPOSNE TAMAS, V Anikó, Rubé Gyöngyi, Marci osztály, Koszta Veronika, katf...@t-email.hu, Norbert Rubé
Kedves Krisztina!

Minden szavaddal egyetértek! 

Én nem tudok sajnos ott lenni az igazgató úrral való találkozáson, de az általad felvázolt tervet teljes mértékben támogadni tudom.

Üdv,

R. Fülöp Tünde (Rózsa Dani sz.)

marti...@freemail.hu

unread,
Jun 3, 2014, 4:33:28 PM6/3/14
to KRISZTINA SIPOSNE TAMAS, Marci osztály, Koszta Veronika, katf...@t-email.hu, Norbert Rubé, V Anikó, Rubé Gyöngyi
 
Kedves Mindenki!
Kriszta összefoglalójára nem jött sok visszajelzés a nap során.
Kriszta összefoglalója elfogadható számunkra, és ez alapján  egy választ  megfogalmazhatunk? 
Az alábbi mondat:
 
Mindannyian szeretnénk, hogy Tóth László tanár úr támogassa gyerekeinket, szükségük van arra, hogy a tanár úr továbbra is aktívan részt vehessen a gyermekek nevelésében és az osztály életében.
 
Maradhatunk abban, ha délután találkozunk az igazgató úrral, ezután a szöveget ott véglegestjük és elküldjük lezárásként. Tanáraink is várják visszajelzésünket.
 
Férjemmel  együtt a Kriszta összefoglalójával tudunk azonosulni.  Gyöngyinek jeleztem, megyek holnap délután, ezt tudom képviselni.
Üdv.
Kinga

KRISZTINA SIPOSNE TAMAS <krisztina.s...@peugeot.com> írta:
 
Kedves Szülőtársak!

Végigolvastam az összes hozzászólást, igyekeztem jól átgondolni hogyan tovább. Meddig mehetünk el anélkül, hogy kenyértörésre kerüljön sor, anélkül, hogy szükségtelenül bántsunk valakit, akit nem is szeretnénk bántani, mégha az egymás között váltott mailekben sok-sok igazságot is olvastam.
 
Arra a következtetésre jutottam, hogy az igazgató úrnál képviselni csak azt szabad, amiben mindannyian egységesek vagyunk. Ez pedig nem más, mint a kiinduló indítványunk, s mely 100%-ban egybeesik a gyerekek petíciójával is.
 
A matek rendben van - itt is vannak felvetések, de ezt szerintem szaktantárgyi fogadóórán egyeztetni tudja az, aki szeretné. Ez azonban most nem ide tartozik, illetve csak annyiban, hogy nem szeretnénk másik matek tanárt.
 
Egyetértek abban is, hogy kikényszeríteni egy döntést nem szabad, nem illő és egy kicsit olyan lenne, mintha mi akarnánk megmondani egy vezetőnek, hogy mit döntsön. Igazgató úr egyetemet végzett intellingens ember és úgy érezem az elmondásotokból, hogy jól vette az üzenetünket.
 
Abban természetesen mindenkinek igaza van, hogy addig kell ütni a vasat míg meleg, de nézzük meg, hogyan tudnánk elősegíteni, hogy olyan megoldás szülessen, melyet mindannyian áhítunk, anélkül, hogy követeléssel lépnénk fel, amely lehet, hogy éppen ellenkező hatást vált ki, mint amit szeretnénk.
 
Mindannyian azt szeretnénk, hogy Tóth László továbbra is támogassa a gyerekeinket. Akkor tehát fókuszáljunk erre és csak erre. Nehogy el kezdjük sorolni eddigi sérelmeinket, mert az rém kínos lenne és beláthatalan következményei lennének. Nem kell mindent kimondanunk, elég megfelelően utalni rá és intellinges ember le kell vonja és szerintem le is fogja vonni a szükséges következtetést, de hagyjuk, hogy maga tegye meg azt, hagyjuk, hogy maga találjon megoldást.
Írjunk egy olyan levelet - csupán 3-4 mondatot, melyben kiemelten, egyértelműen megdícsérjük és elismerjük  tanár úr azon kvalitásait, melyek miatt ragaszkodunk hozzá. Erősítsük meg, hogy szükségünk van arra, hogy Tóth tanár úr továbbra is aktívan részt vehessen a gyermekek nevelésében és az osztály életében.
 
A hangsúly tehát azon van, hogy "továbbra is", valamint azon, hogy "aktívan részt vegyen".
 
Ebből egyértelműen következik, hogy nem szeretnénk tovább folytatni nélküle. Ez anékül is érthető, hogy ultimátumot adnánk. Mire lenne az jó? Ha igazgató úr szeretné elsimítani ezt a problémát, akkor fog tudni olyan megoldást találni, amely nekünk is megfelel és nem sérti meg a kollégáját sem.
 
A megoldási javaslatot szerintem nem kell kimondanunk, a helyzetből bízom benne, hogy következik.
 
A személyes találkozót pedig ne használjuk arra, hogy ajtóstul rontsunk a házba, viszont most már kínos lenne visszakozni is, ezért javaslom hogy a személyes találkozó alkalmával adják át a követek ezt a levelet, köszönjük meg még egyszer, hogy időt szánt ránk, és erősítsük meg - a levélben is - hogy az ő kezébe adjuk a helyzet megoldását, de semmiképp sem használjuk a "probléma megoldását" és azt, hogy várjuk a "döntést", mert ez ki nem mondottan is egyértelmű ultimátum lenne. Inkább ne!
Azaz bízunk abban, hogy sikerül megoldást találnia arra, hogy Tóth László továbbra is aktív részese legyen a gyerekek mindennapjainak.
 
Ennél többet nem javasolnék. Ezzel lehet egyet érteni és lehet nem. Elfogadom mindenki álláspontját. De azért gondoljunk arra, hogy egy "panasznap" nagyon nagy visszhangot kelthet és vajon mit válthat ki más szaktanárokból. Mindig vannak pro és kontra táborok, felesleges, hogy ezek kereszttüzébe kerüljünk.
 
Így ha bárki megkérdezi, hogy mi történt, akkor bátran felvállalhatjuk, hogy kiálltunk egy nagyon jó pedagógus mellett, és így köszöntük meg eddigi áldozatos és tehát nem hiábavaló munkáját, amire azt hiszem mindannyian büszkék lehetünk, és emelt fővel távozhatunk. Én nagyon el lennék érzékenyülve, ha ennyien kiállnának a munkám mellett és ennyien biztosítanának a támogatásukról. Ez már önmagában is egy szép gesztus.
 
Elnézést kérek, ha kicsit hosszúra sikerült, tudom, hogy sok beszédnek sok az alja, de bízom benne, hogy értitek mire gondolok.
 
Utoljára, de nem utolsó sorban szeretném jelezni felétek, hogy ha valamilyen komoly akadály nem jön közbe, akkor Kriszti nem folytatja az osztállyal a 2.osztály, hanem magántanuló lesz a 2014/15-ös tanévben és csak ebben. Az USAban fog járni egy évet egy Pompano Beach nevű High School-ban egy Nemzetkozi Diákcsere Program keretében. Minden erőnkkel azon vagyunk, hogy szeretett, imádott osztálytársaival tovább folytathassa miután hazajön, de ez függ a terheléstől és attól, hogyan sikerül a szaktanárokkal a követelményeket egyeztetnünk az év végi osztályozó vizsgákhoz. Ha úgy látjuk, hogy túl nagy lenne a terhelés, akkor az alattuk lévő osztállyal folytatja tovább. Ez tehát még kérdés. Egy jó év múlva kiderül, hogy hogyan tovább.
Ezért is szerettem volna lemondani a mindennapos SZMK-s feladatokról, illetve mint jeleztem - ez így tovább ily módon egyébként sem folytatható, mert túl sok terhet ró az SZMK-sra és a kincstárnokra is.
 
Szeretettel üdvözöllek valamennyiőtöket: Kriszta 
 
 

marti...@freemail.hu

unread,
Jun 4, 2014, 3:07:44 AM6/4/14
to somlai....@upcmail.hu, szul...@googlegroups.com, katf...@t-email.hu, \\Norbert Rubé\\, \\V Anikó\\, \\Rubé Gyöngyi\\, \\Marci osztály\\, Koszta Veronika, KRISZTINA SIPOSNE TAMAS
 
 Továbbítom Somlai Zoltán levelét
Üdv.
 
Kedves Kinga!
 
Én is egyetértek Kriszta összefoglalójával és az általad megfogalmazott mondattal.
Köszönöm szépen a fáradozásaitokat a minden érdekelt fél számára elfogadható megoldás érdekeben!
Somlai Judit
Ui: valamiért nem tudok csoportra küldeni emailt, lehet, hogy csak Te, vagy néhányan kapjátok meg

Gönczi Andrea

unread,
Jun 4, 2014, 4:44:57 AM6/4/14
to Marci osztály
Köszönjük Krisztának a tüzetes összefoglalót!
Teljes mértékben támogatom, ezt a fajta megoldásra való törekvést!
Köszönet a sok munkátokért!
Üdvözlettel,
Gönczi Andrea/Marci

This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.


Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages