"Szkoła bez kościoła" - powitanie oraz aktualne informacje

1 view

Wojciech Baranowski

to szkolabezko...@googlegroups.com
Witam serdecznie,

dziękuję za zainteresowanie akcją oraz dopisanie się do tej listy. Mam nadzieję, że razem uda nam się rzeczywiście poprawić sytuację niekatolickich uczniów w szkołach oraz przypomnieć dyrektorom, że takie coś jak "niewierzący uczeń" występuje w przyrodzie.

Najważniejsza informacja: Na stronie http://sbk.mlodziracjonalisci.pl pojawiła się zapowiadana wcześniej interaktywna mapa wraz z listą interesujących nas szkół publicznych. Jest dostępna pod odnośnikiem "Szkoły". Zachęcam do sprawdzenia jej. Proszę o przesłanie informacji na temat wszelkich usterek technicznych lub błędów związanych z danymi szkół (nie powinno ich być dużo, bo dane pochodzą z MEN) na mój e-mail: w.bara...@mlodziracjonalisci.pl

Warto przeczytać króciutką notkę Mariusza Agnosiewicza z portalu "Racjonalista" o jego ostatniej interwencji w obronie świeckości szkoły: http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,350368 - Polecam!

W razie jakichkolwiek uwag lub pytań, zapraszam do pisania na szkolabe...@mlodziracjonalisci.pl Tak jak napisaliśmy na stronie, chętnie zapoznamy się z każdym głosem i na każdy odpowiemy.

Na koniec chciałbym prosić o dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest rozpropagowanie akcji wśród znajomych, na forach internetowych i jak się tylko da. Wiadomo - im nas więcej, tym więcej szkół sprawdzimy. Chcę też prosić o zarezerwowanie sobie w miarę możliwości odrobiny wolnego czasu począwszy od połowy sierpnia. Wtedy szkoły powinny już ogłosić plany rozpoczęcia roku szkolnego i będziemy mogli przystąpić do działania.

Pozdrawiam serdecznie
Wojciech Baranowski
"Młodzi Racjonaliści"