FW: Beadvány Románia kormányához a Székely Szabadság Napján

Ugrin András

to Ugrin András

Én már aláírtam, Nektek is megküldtem, de nem árt újból ……….

Elküldöm mindenkinek. Tedd Te is!

Sent: Tue, May 28, 2013 1:40 am
Subject: Fwd: Beadvány Románia kormányához a Székely Szabadság Napján

Ha még nem írtátok alá akkor most tegyétek meg és küldjétek tovább!

Tisztelt Címzett!
Gondolom, mind elkötelezettek vagyunk a székelyföldi autonómia iránt. Ha mindenki aláírná és címlistájára elküldené, vagy facebookon megosztaná és szorgalmazná az  aláírásra az ismerőseit, akkor most nem 33 ezer, hanem százezer aláírás lenne. Nagyon kérlek - kérem, tegyünk még egy erőfeszítést, mert megtorpantunk erősen, s az aláírásokat hét végéig gyűjtjük. Osszuk mind meg az alábbi linket. Köszönettel a közös ügy érdekében.
http://www.autonomia.ro/68-beadvany-romania-kormanyahoz-a-szekely-szabadsag-napjan.html

Kérem tovább küldeni!

--

A(z) üzenetben nem található vírus.
Ellenőrizte: AVG - www.avg.com

Ugrin András

to Ugrin András

                                                                       s.o.s.

EZT A LEVELET KAPTAM! AKI ALÁÍRTA ELLENŐRIZZE VISSZA, HOGY VALÓBAN RAJTA VAN-E A NEV!!!!!!!!!! ÉN JELEZTEM A GYŰJTŐ ELINDÍTÓJÁNAK, HOGY NÉZZÉK MEG A RENDSZERT!

MEGVÁROM MÉG VISSZAVÁLASZOL ÉS AKKOR ÉN IS ÚJBÓL FELÍRATKOZOM!

Szia András!

Én is aláírtam már régen, de, most le is akartam ellenőrizni, hogy jól emlékszem-e. Megdöbbenésemre nem találtam a nevemet a listán. Gondoltam öregszem és rosszul emlékszem és nem is írtam alá. Próbaképpen megnéztem a Te neveddel és ekkor döbbentem meg igazán, mert Te sem szerepelsz a listán. Egyetlen Ugrin név van rajta: 20376   Ugrin Aranka Budapest. Margit Krt. 64/b. Ekkor Piliscsabát írva a keresőmbe próbálkoztam tovább, találtam is jónéhány piliscsabai nevet, sokat ismerek is közülük, de sem a Te, sem az én nevem nem volt közöttük.

Erre gyorsan aláírtam és meg is bizonyosodtam róla, hogy most ténylegesen ott is van a nevem.

Amennyiben Te bizonyos vagy benne, hogy már aláírtad régebben, akkor jelezni kéne a gyűjtők felé, hogy valami nincsen rendben.

Esetleg rákereshetek másik nevekre is, akik biztosak az aláírásukban, hogy ténylegesen meg is találhatóak-e.

Üdvözöl, János