Fwd: Álláslehetőség a Precognoxnál

minko mihaly

to szeged-te...@googlegroups.com
Valakit esetleg érdekelhet.

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Zoltán Varjú a(z) huNLP csoporton keresztül <hunlp+noreply-APn2wQf0IL9uAzKFJ_...@googlegroups.com>
Dátum: 2013. július 23. 8:47
Tárgy: Álláslehetőség a Precognoxnál
Címzett: hu...@googlegroups.com

Szoftverfejlesztőket keresünk kaposvári és budapesti irodánkba
A legújabb, sőt a jövő technológiáinak kutatás-fejlesztésére keresünk Java fejlesztőket. Open source technológiák gyakorlati alkalmazása vár rád, kiemelten: Solr, nyelvi szövegfeldolgozás, Hadoop. Ezt garantáltan izgalmasnak fogod találni.

Amit cserébe várunk, hogy elég jó légy Java SE-ben. Könnyedén, gyorsan próbálj ki új dolgokat angol doksik alapján. Rövid időn belül dobj össze kipróbálható alapverziót, majd akár egy stabil rendszert belőle. Tudj párhuzamos végrehajtásban és skálázható megoldásokban gondolkodni.

Felsőfokú műszaki informatikus, programozó matematikus, matematikus vagy fizikus végzettség szükséges.

Amit ajánlunk cserébe, az állandó fejlődési lehetőség profik mellett, érdekes projektekben. Iroda csendes környezetben Budapesten vagy Kaposváron, demokratikus légkörrel, korrekt munkakörülményekkel, alkalmazotti státuszban.

Jelentkezés a jofold...@precognox.com címen! A jelentkezés folyamatos, a feltételeknek megfelelő pályázókat személyes interjúra behívjuk.

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli huNLP csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: hunlp+un...@googlegroups.com.

gabor.i.torok

to szeged-te...@googlegroups.com
Misi,

A nem szegedi álláslehetőségeket ne itt reklámozzuk már, kérlek! Ha ne adj' Isten, valaki elvágyódik innen/el kell mennie, akkor vannak más fórumok, ahol a lehetőségeknek utána tud nézni. Ezen a fórumon inkább próbáljuk meg idecsábítani az erre nyitottakat/itt tartani az ebben a régióban dolgozókat. Okés?

Többiek is kommentelhetnek, kíváncsi vagyok, hogy egyedül vagyok-e ezzel a véleményemmel.

Köszi,

Töte

Feladó: Zoltán Varjú a(z) huNLP csoporton keresztül <hunlp+noreply-APn2wQf0IL9uAzKFJ_NdLQ2QKwJAy00rGrMs-HNemeG_imC...@googlegroups.com>

minko mihaly

to szeged-te...@googlegroups.com
Szia Töte,
ez egy izgalmas és érdekes állás, azért gondoltam, hogy érdekes lehet. Ráadásul az SZTE-n igen erős a számítógépes nyelvészeti képzés, ezért különösen érdekes lehet (tekintettel arra, hogy Szegeden nem túl sok ilyen jellegű álláshirdetéssel lehet találkozni).
Egyébként meg posztol bárki más rajtam kívül álláshirdetést? Te? Mert szerintem onnantól kezdve lesz jogos bármiféle ezzel kapcsolatos kritika.
Azzal persze egyetértek, hogy maradjon itt Szegeden sok ügyes programozó, de lásd fentebb.

Köszi:
Misi

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Szeged Tech Meetup csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: szeged-tech-mee...@googlegroups.com.

gabor.i.torok

to szeged-te...@googlegroups.com
Halihó,

Értem én az összefüggést, csak ezzel is bátorítjuk a helyben végzetteket a távozásra. És én ezt nem pártolom, ami persze csak egy ember véleménye.

Az meg, hogy ki posztol ide álláshirdetéseket kábé semmit nem jelent: semmire sem jogosít fel senkit és senkitől bármiféle "szavazati jogot" nem von el. Én pl posztoltam a FB-ra EPAM-os álláshirdetést - szegedit. Kértek már másmilyenre is, ami nem szegedi volt és nem is tettem meg.

Kíváncsian várom a FB-os szavazás eredményét. Nem feltétlenül tartom reprezentatívnak, de legalább egy felmérés. És ha a többség szeretne látni ilyen hirdetéseket, akkor el fogom fogadni, még ha nem is fog tetszeni.

Töte
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: szeged-tech-meetup+unsub...@googlegroups.com.